ÄLKÄÄ sanoko että käytte hammaslääkärissä jos käytte h.hoitajalla
Kommentit (8)
josta ei tarvii vetää hernettä nekkuun.
kyl sanon lääkärin ku käydään lääkärillä ja hygienistin ku mennään suuhygienistille. Ei hygienisti ole lääkäri, en kutsu sairaanhoitajiakaan lääkäreiksi. Mut ihan sama jos joku muu sanoo miten parhaaksi näkee... paras ois kuitenki puhua asioista niden oikeilla nimillä jo lapsena niin ei tule väärinkäsityksiä.
jos käyn vaikka hoitsulta hakemassa sairaspoissaolotodistuksen.
Minä en aina edes tiedä kenelle olen menossa lapsieni kanssa. Onko hän hygienisti vai lääkäri vai mikä? Pääasia,että hampaat tulee katsottua :D Mutta ei tuo ole minun elämääni hetkauttanut, eikä lapsiemme =)
Ei ku oottakaas eli siis jos viedään vauva hammaslääkäriin niin ei se olekaan hammaslääkäri vaan hhoitaja. Eli pitää siis sanoa että vein vauvan hhoitajalle.
Ei ku oottakaas eli siis jos viedään vauva hammaslääkäriin niin ei se olekaan hammaslääkäri vaan hhoitaja. Eli pitää siis sanoa että vein vauvan hhoitajalle.
on hammashoitaja tai suuhygienisti eikä hammaslääkäri.
Hammashoitaja on amislainen, suuhygienisti AMK:lainen ja hammaslääkäri akateeminen.
"HAMMASLÄÄKÄRI", oli viralliselta nimeltään mikä tahansa.
jos lapseni on käynyt hammastarkastuksessa. En edes muista, millon olis käynyt hammaslääkärillä ja millon on ollut hygienisti tai mikä tahansa. Aivan sama mulle.