Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Floradixistä ilmavaivat ja vatsa kuralle?

Vierailija
05.03.2011 |

Sekä itsellä että vauvalla on pahat ilmavaivat ja niiden takia vatsakipuja. Olen ihmetellyt, mikä ruokavaliossa voi yhtäkkiä aiheuttaa tällaista, sillä mikään syömäni ei ole aiemmin aiheuttanut minkäänlaisia oireita. Toisekseen olen taipuvainen ummetukseen ja nyt on vatsa löysällä - ihan samalla ruoalla kuin aiemmin on ollut kovalla!

Ainoa, jota en ole yleensä syönyt, on Floradix. Onko kellään muulla tullut vastaavia vaivoja siitä? Yritin etsiä netistä, mutta sitä lähinnä kehuttiin vatsaystävälliseksi tai sitten sanottiin, ettei se nostanut hemoglobiinia. Huomenna pitäisi päättää, jatkanko kuuria vai kokeilenko toista rautaa, joka puolestaan saattaa aiheuttaa toisenlaisia vatsavaivoja sekä minulle että vauvalle.

Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia. En voi jättää rautalisää vielä kokonaan poiskaan, koska hemppa on niin alhainen. :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsaystävällisempi. Obsidan rautatabletit on olleet yleensä parhaiten siedettyjä. Koita tuleeko oireita puolta pienemmällä annoksella, ja ota se vasta myöhään illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla