Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naiset haukkuu miestensä entisiä puolisoja vaikka eivät edes tunne heitä?

Vierailija
01.03.2011 |

Ei kaikki tietenkään, mutta olen nyt parin tutun tarinoita kuunnellut ja jotenkin ärsyttää kuunnella kun he morkkaavat niitä entisiä naisia vaikka eivät edes ole ikinä keskustelleet heidän kanssa. Ainoa oikea totuus on heille se miehen "totuus".

Eilen juuri sanoin kaverille että, "miten voit olla tota mieltä kun et toista puolta asiasta edes tiedä"? ja kaveri närkästy kovasti kun uskalsin "puolustaa" sitä entistä.

Toki mä ymmärrän että oman miehen puolta haluaa pitää, mutta inhottaa kun se puolen pitäminen on sitä että entinen nainen haukutaan lyttyyn. Jotenkin niin lapsellista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitus kun mies on jo kokenut jonkun naisen kanssa kihlaukset, häät ja raskaudet.

Sitä se vain on. Pahimpia ovat yleensä vielä ne, jotka ovat olleet ns. toisina naisina ja sitä kautta "napanneet" miehen itselleen. Sellainen puolustusmekanismi, että pitää miehen eksää haukkua, että oma toiminta tuntuisi oikealta.

Vierailija
2/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi kaiken hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisistä kommenttia, kun en ole koskaan heitä edes vilaukselta nähnyt.

Vierailija
4/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät näitä tunne?

Vierailija
5/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi edes seurustella miehen kanssa, joka haukkuu eksäänsä. Sehän tarkoittaisi, että hän on täysin arvostelukyvytön yksilö ja sitä kautta minäkin, kun hänet kelpuutin. Eihän eksiä tarvitse hehkuttaa, mutta on paljon reilumpaa todeta, että eksä oli ihan kiva, mutta päätimme erota (syistä x ja y, jos on pakko tarkentaa) kuin mustamaalata heitä seinähulluiksi.

Mutta siis kateuttahan tuo taitaa olla...

Vierailija
6/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia olen kuunnellut kun hän haukkuu minua.

Eikä ikinä tavattu.

Vierailija
7/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualtakin kuin vain mieheltä.

Minulle on miehen isoäiti, miehen sisko, siskon lapset, miehen vanhemmat, miehen kaverit jne kertoneet mieheni exän teoista ja sanoista.

Mielenkiintoista on se, että kukaan ei ole löytänyt hänestä mitään positiivista sanottavaa. Eiköhän sekin kerro jo aika paljon riippumatta siitä, mitä he ovat kertoneet.

Toisaalta avioeron hoito, esim. omaisuuden jako, kertoo todella paljon. Mieheni joutui hakemaan pesänjakajan saadakseen asiat hoidettua ja olen nähnyt kaikki asiaan liittyvät asiakirjat ja tiedän, että jako tehtiin sellaisen akun mieheni sitä ehdotti mutta exänsä oli vain halunnut hankaloittaa asiaa. Pesänjakaja maksoi noin 5000,- mikä otettiin jaettavasta omaisuudesta päältä eli exän kiukuttelu maksoi hälle 2500,-. Tosi järkevää.

Vierailija
8/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi edes seurustella miehen kanssa, joka haukkuu eksäänsä. Sehän tarkoittaisi, että hän on täysin arvostelukyvytön yksilö ja sitä kautta minäkin, kun hänet kelpuutin. Eihän eksiä tarvitse hehkuttaa, mutta on paljon reilumpaa todeta, että eksä oli ihan kiva, mutta päätimme erota (syistä x ja y, jos on pakko tarkentaa) kuin mustamaalata heitä seinähulluiksi. Mutta siis kateuttahan tuo taitaa olla...

Vierailija
9/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia olen kuunnellut kun hän haukkuu minua. Eikä ikinä tavattu.

Sama täällä, miehen exä on laukannut ympäri kylää mua haukkumassa (en asu samalla paikkakunnalla). Kivat lähtökohdat ruveta tutustumaan uudella paikkakunnalla miehen kavereihin/sukuun kun mut etukäteen on sinne suuntaan haukuttu kaikilla mahd. nimityksillä.

Vierailija
10/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä tavannut mutta en tunne sen kummemmin.

Eihän hän voi olla mitenkään erityksen haukkumisen arvoinen ihminen, sillä miehelläni on tunnetusti hyvä maku.

;)

Vierailija
11/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan halua uskoa omasta tai kuulla omasta rakkaasta ikäviä asoita.

Laput silmillä on helppo kulkea, jos ne laput poistaa voi joutua ikävien asioiden kanssa kamppailemaan tai toteamaan ja kuka sellaista haluaa?

Vierailija
12/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on myös rauhan säilyttämiseksi intressit luoda hyvä suhde sinuun ja se hoituu kertomalle ne huonot puolet miehen eksästä. Hyvät puolet jätetään mainitsematta.

Minulle on miehen isoäiti, miehen sisko, siskon lapset, miehen vanhemmat, miehen kaverit jne kertoneet mieheni exän teoista ja sanoista.

Vierailija
13/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen välillä vihainen siitä, kuinka miehen exät ovat nykyistä miestäni kohdelleet. En tosin ikinä sanoisi ajatuksiani ääneen, koska meillä ei ole tapana menneitä jaaritella. Useimmiten olen kuitenkin kiitollinen exille törttöilyistään, koska ilman niitä mieheni tuskin olisi minun!

Vierailija
14/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä miehen puhumisesta ollut kyse vaan naisten

Totta, huomasin että vastasin hieman aiheen vierestä, vaikkakin tarkoituksella. Mutta kuvittelen, että monet nyksät saavat vettä panettelumyllyynsä mieheltä ja tämän sukulaisilta ja tuttavilta niinkuin joku jo täällä ehti kehuskelemaankin.

Ensinnäkin jos eksä on aivan kaistahullu, niin mitäpä siinä enää haukkuminen auttaa, eihän se tilannetta (entistä tai nykyistä) miksikään muuta? Toisekseen itsekin pidän itseäni melko täyspäisenä, vaikken olekaan ylpeä kaikista eron kipeistä vaiheista. Uskon että minustakin liikkuu eksän tuttavapiireissä jos jonkinlaista urbaanilegendaa, osa totta ja osa ei, mutta kummastihan aina se miehen oma osuus ja tempaukset jäävät näissä yhteyksissä mainitsematta.

Vierailija
15/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä näiden urbaanilegendojen läpi. Heillä on myös omat kuvionsa ja omat urbaanilegendansa. Minä ainakin haluan tehdä omat arvioni joikaisesta ihmisestä, enkä usko juoruja enkä loukattujen osapuolien näkemyksiä asioista suodattamatta. Ne ihmiset, jotka uskovat kaikenlaiset höpinät saavan puolestani uskoa, he eivät kuulu minun ystävä- ja tuttavapiiriini.

Uskon että minustakin liikkuu eksän tuttavapiireissä jos jonkinlaista urbaanilegendaa, osa totta ja osa ei, mutta kummastihan aina se miehen oma osuus ja tempaukset jäävät näissä yhteyksissä mainitsematta.

Vierailija
16/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sorruin samaan entisen miehen kanssa ollessani. Kuuntelin miehen panettelua eksästä ja menin mukaan siihen touhuun.

Mun mielestä oli käsittämätöntä miksi isä ei saanut tavata lastaan? Mä en suostunut uskomaan sitä että mies olisi ollut väkivaltainen, mutta se oli. Nyt mä ymmärrän todella hyvin entistä naista ja entinen olen minäkin sille miehellä nykyään. Tän entisen naisen kanssa oon jutellut monesti ja aivan ihana persoona, jos joku on mulkku niin se on ex-mies.

T: höynäytetty

Vierailija
17/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualtakin kuin vain mieheltä.

Mielenkiintoista on se, että kukaan ei ole löytänyt hänestä mitään positiivista sanottavaa. Eiköhän sekin kerro jo aika paljon riippumatta siitä, mitä he ovat kertoneet.

Toisaalta avioeron hoito, esim. omaisuuden jako, kertoo todella paljon. Mieheni joutui hakemaan pesänjakajan saadakseen asiat hoidettua ja olen nähnyt kaikki asiaan liittyvät asiakirjat ja tiedän, että jako tehtiin sellaisen akun mieheni sitä ehdotti mutta exänsä oli vain halunnut hankaloittaa asiaa. Pesänjakaja maksoi noin 5000,- mikä otettiin jaettavasta omaisuudesta päältä eli exän kiukuttelu maksoi hälle 2500,-. Tosi järkevää.

älykkäimmältä ihmiseltä vaikuta. Jos ex-akka oli ihan hullu, miksi seurusteli sen kanssa? ja vaikka kuinka olisit asiakirjoihin tutustunut, et siltikään tiedä asioista kuin yhden puolen...

Vierailija
18/18 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyxä on haukkunut minua ympäri kyliä, vaikka ei olla ikinä tavattu. Alkoivat seurustelemaan puoli vuotta meidän eromme jälkeen. Huvittavinta asiassa on se että mulla ja exällä ei edes ollut lapsia kun silloin alle parikymppisenä seurusteltiin. Ex vaan oli niin helkkarin katkera kun jätin hänet, meni suurinpiirtein sekaisin. Voin vain kuvitella mitä kaikkea on keksinyt minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän