Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö toi zumba ole ihan idiootti laji?

Vierailija
28.02.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole kokeillut, mutta sen verran voin kommentoida, että sinun avauksesi ainakin antaa aika idioottimaisen vaikutelman.

Vierailija
2/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa, jos paras liikuntalaji omasta mielestä on sipsikulhon kurotteleminen sohvapöydältä.

Itse en harrasta zumbaa, mutten nyt yhtäkkiä keksi, mistä syystä joku liikuntalaji olisi "idiootti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen käynyt ja todennut, että ei ole mun juttu. Ahdistaa, kun se ohjaaja ei saa puhua mitään, pitää siis vain yrittää pysyä hänen liikkeidensä mukana.

Musiikkikin on ihan kamalaa, en kestä lattareita.

Mutta en tiedä idioottimaisuudesta. Kukin tykkää, mistä tykkää. Minä en tykkää zumbasta.

Vierailija
4/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avautua niistä syistä, jotka saivat sinut tekemään tämän aloituksen?

Vierailija
5/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa zumbassa ja se on minusta idioottimainen laji. Minulla on aina suunnattoman hauskaa siellä kun ajattelen, että siellä me akat vihdomme ja yritämme ketkuttaa lantiota ja loikimme ja hypimme niin, että hiki roiskuu ja näytämme naurettavilta.

Se on idioottimainen laji ja ihan hauskaa. Mutta kieltämättä keveimmästä päästä liikuntaa, mitä harrastan. Mutta käyn siellä sen takia, että se lisää liikkuvuutta lantiolle ja sitä tarvitsen muiden liikuntaharrastusten takia.

Mutta juuri siksi se on hauskaa kun se on niin idioottimaista.

Vierailija
6/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin aluksi ärsytti kuin ei opetettu niitä liikkeitä. Mutta eikös siinä ole ideana se, että tehdään omalla tyylillä, ei orjallisesti. Musiikista nauttiminen on iso osa zumbaa. Jos ei voi sietää lattareita, ei varmaan tykkää zumbastakaan.

Vierailija
7/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin aluksi ärsytti kuin ei opetettu niitä liikkeitä. Mutta eikös siinä ole ideana se, että tehdään omalla tyylillä, ei orjallisesti. Musiikista nauttiminen on iso osa zumbaa. Jos ei voi sietää lattareita, ei varmaan tykkää zumbastakaan.

niin zumba-biisit saa veren vuotamaan korvista : ) Oma kokemukseni oli ainakin se, että jonkin verran lattaritansseja harrastaneena en saanut zumbasta paljoakaan irti. Se vain tuntui liian "palikalta". Tunnelma oli ihan ok, ja uskonkin, että moni saa siitä hyvän kipinän liikkumiseen. Tärkeintähän on se, että ihmiset liikkuvat, ei se, mitä lajia he harrastavat.

Vierailija
8/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ettei ohjaaja näyttänyt ensin liikkeitä, sehän olisi ihan turhaa ajanhukkaa kun siinähän ne tehdessä nimenomaan näkee ja oppii. Toki eka kerta on aina vähän hakemista mutta suurin osa tunnilla olevista liikkujista on käynyt jo ennenkin eikä tarvi enää kertausta siitä miten tehdään joku yksinkertainen liike. Aika palikkaliikkeitähän nuo on. Tykkään kyllä, tunneilla on mukava meininki ja hymy herkässä :)

Vierailija
9/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt sen suosiota.

Vierailija
10/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinki jos on upea vetäjä! Niinkuin meillä on, wow, mikä kroppa!

Mies 24v, vähissäpukeissa. Ihan huvittavaa kun me naiset halutaan koko ajan että komistus tulee kädestä pitäen näyttämään miten liike thedään.

Tuli kerrankin minun taakseni ja siinä vatkattiin lanteita kiihottavsti yhteen...

että zumba tunneille vaan!

Vierailija
11/11 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kerrankin minun taakseni ja siinä vatkattiin lanteita kiihottavsti yhteen...

että zumba tunneille vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi