Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näiden keskustelujen perusteella jätettävä lapset tekemättä

Vierailija
27.02.2011 |

Ihan järjetöntä tämä sisältö täällä. Milloin raskausarvet, milloin haulikolla räjäytetty pillu estää seksistä nauttimisen. Jos asenne naisen kehoon on näin pinnallinen (lähinnä miehillä), kannattaisi miettiä kaksi kertaa että saattaako rouvan tiineeksi. Sama koskee kyllä tätä pippelin mittakeskusteluakin. En ollut koskaan miettinyt yhtäkään näistä asioista ennenkuin eksyin tänne. Nyt tuntuu, että mieli on jotenkin saastunut, kun koen itsekin ihme asioista riittämättömyyttä.

riittävä nainen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on että on joku paikka missä purkaa turhautumistaan ja kaikkea ei kannata ottaa ihan niin tosissaan.

Ihan yhtä paljon täällä provoillaan kuin av;lläkin.

Sanotaan nyt niin että jos joku kuvailee haulikko-tyyliin naistaan niin joko on provo tai sitten suhteessa on aika paljon muutakin mätää kuin vain pillun ulkonäkö. Mies joka arvostaa ja rakastaa naistaan ei tuollaista sano edes pienessä mielessään.

Vierailija
2/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt niin että jos joku kuvailee haulikko-tyyliin naistaan niin joko on provo tai sitten suhteessa on aika paljon muutakin mätää kuin vain pillun ulkonäkö. Mies joka arvostaa ja rakastaa naistaan ei tuollaista sano edes pienessä mielessään.

Tai sitten moni mies on vaan niin ääliö, että oma nautinto ja oma napa menee kaiken edelle, myös oman lapsen. Monessa perheessä mies on se isoin ja vaikein lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on että on joku paikka missä purkaa turhautumistaan ja kaikkea ei kannata ottaa ihan niin tosissaan. Ihan yhtä paljon täällä provoillaan kuin av;lläkin. Sanotaan nyt niin että jos joku kuvailee haulikko-tyyliin naistaan niin joko on provo tai sitten suhteessa on aika paljon muutakin mätää kuin vain pillun ulkonäkö. Mies joka arvostaa ja rakastaa naistaan ei tuollaista sano edes pienessä mielessään.

Olen yrittänyt ajatella juuri noin. Olen muutaman vuoden tätä palstaa seurannut ja huomannut tosiaan itsessäni riittämättömyyden tunteita, joille ei ole perusteita. Palstailutauko kyllä aina helpottaa oloa. Ymmärrän, että täällä puretaan turhautumista ja nimettömänä saa kirjoittaa niin roisisti kuin huvittaa, monet näyttävät kirjoittelevan kännissä. Muistutan itseäni säännöllisesti siitä, että en itse tunne yhtään provoajien kaltaista ihmistä, joten he ovat toivottavasti vähemmistöä.

ap

Vierailija
4/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ainakin jonkun joka sinua oikeasti rakastaa. Parisuhteen se todennäköisesti maksaa, koska harva mies kestää palvelutason laskua kotona ja toiseksi jäämisen nöyryytystä. Ihannemaailmassa te molemmat olisitte onnellisia lapsesta ja hoitaisitte häntä yhdessä, todellisuudessa vain nainen sitoutuu lapsen hoitamiseen ja hyväksyy elämään tulleet muutokset, mies murjottaa kuin pikkukakara ja haukkuu vaimon alapäätä netissä vuosikausia (terkkuja VV).

Vierailija
5/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ainakin jonkun joka sinua oikeasti rakastaa. Parisuhteen se todennäköisesti maksaa, koska harva mies kestää palvelutason laskua kotona ja toiseksi jäämisen nöyryytystä. Ihannemaailmassa te molemmat olisitte onnellisia lapsesta ja hoitaisitte häntä yhdessä, todellisuudessa vain nainen sitoutuu lapsen hoitamiseen ja hyväksyy elämään tulleet muutokset, mies murjottaa kuin pikkukakara ja haukkuu vaimon alapäätä netissä vuosikausia (terkkuja VV).

Lapset tehtynä ja ihana mies. ehkä nuo avaukset vaan aina osuu niin vyön alle. Sitä ihmettelen.

ap

Vierailija
6/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla naisella on kuitenkaan pakottavaa tarvetta saada orgasmia yhdynnässä, kaikki eivät siihen edes pysty. Siksi on perssilmäistä haukkua miestä itsekkääksi oman nautinnon tavoittelijaksi.

Lapsi ei poista tyydyttävän yhdynnän tarvetta. Kummallisen vinoutunut käsitys joillakin naisilla!

Naiselle pitäisi hoidella orkut ja esileikit, siltikään he eivät jaksa treenata värkkiään. Miehellä pitäisi seisoa kuin toteemipaalu pelkästä ajatuksen voimasta. Miksi nähdä vaivaa naisen orkkuun, kun ei nainenkaan näe vaivaa miehen orkkuun??

Tai sitten moni mies on vaan niin ääliö, että oma nautinto ja oma napa menee kaiken edelle, myös oman lapsen. Monessa perheessä mies on se isoin ja vaikein lapsi.

Vierailija
7/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kuitenkin aikuisten juttu...

Monessa perheessä mies on se isoin ja vaikein lapsi.

Vierailija
8/13 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla naisella on kuitenkaan pakottavaa tarvetta saada orgasmia yhdynnässä, kaikki eivät siihen edes pysty. Siksi on perssilmäistä haukkua miestä itsekkääksi oman nautinnon tavoittelijaksi. Lapsi ei poista tyydyttävän yhdynnän tarvetta. Kummallisen vinoutunut käsitys joillakin naisilla! Naiselle pitäisi hoidella orkut ja esileikit, siltikään he eivät jaksa treenata värkkiään. Miehellä pitäisi seisoa kuin toteemipaalu pelkästä ajatuksen voimasta. Miksi nähdä vaivaa naisen orkkuun, kun ei nainenkaan näe vaivaa miehen orkkuun?

Minä olen kaikki temput tehnyt, treenit, urheilut jne. Pointtini koski ehkä enemmän tuota provoilua, mikä aiheuttaa riittämättömyyden tunnetta näinkin "täydelliselle" naiselle. Seksi on ihan must-juttu, ja siitä kuuluu nauttia. Ahdistaa ehkä enemmänkin ajatus, että mikään ei riitä, jos on itsensä synnyttämällä "pilannut". Toki vastuu nautinnosta on molemmilla, mutta kaatunutta maitoa on turha itkeä. Täytyy edetä niillä pelimerkeillä, jotka sattuu olemaan. Joskus ihan itkettää se solidaarisuuden ja yhteishengen puute mikä joistakin viesteistä paistaa.

ap

Vierailija
9/13 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan miettinyt yhtäkään näistä asioista ennenkuin eksyin tänne. Nyt tuntuu, että mieli on jotenkin saastunut, kun koen itsekin ihme asioista riittämättömyyttä.

Olen huomannut ihan samaa. En ole tajunnut, että joistakin asioista saa tehtyä sellaisia ongelmia, ennen kuin täältä luettuani. Ja toden totta, olen saanut aikaiseksi itsellenikin omituisia riittämättömyyden tunteita! Olenkohan tarpeeksi tiukka (oikeasti en ollut koskaan aikaisemmin ajatellut, että joku nainen voi olla ihan mitäänsanomattoman löysä - ja että sellainen naisen voisin olla esim. nimenomaan minä!), haisenkohan, maistunkohan pahalta, häpyhuulien koolla voi olla ratkaisevaa merkitystä ja blaa blaa. Paras on pysytellä poissa vaan, tai ainakin ajatella vaan "tuo ei onneksi koske minua"...

Ja ENNEN kuin joku mies ehtii näpäyttää, että "joo älä ajattele äläkä vaan treenaa alapäätäsi", no sen teen kyllä, mutta olen ajatellut että suurin naisista tekee niin, enkä ollut tajunnut, tyhmänä myönnän, myöskään sitä, että sillä voisi olla ihan ratkaiseva merkitys seksin hyvyyteen.

Omalle miehelle riitän, palstalle mun ei tarvitse koskaan kelvatakaan.

Vierailija
10/13 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä ei tiedä, se ei voi satuttaa. Esim. pettämisen yhteydessä. Miehesikin katselee ja himoitsee muita naisia, sekin on normaalia. Naiset eivät kuitenkaan haluaa tietää sellaisista.

Omalle miehelle riitän, palstalle mun ei tarvitse koskaan kelvatakaan.

Vierailija
11/13 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä ei tiedä, se ei voi satuttaa. Esim. pettämisen yhteydessä. Miehesikin katselee ja himoitsee muita naisia, sekin on normaalia. Naiset eivät kuitenkaan haluaa tietää sellaisista.

Naiset sitä ja miehet tätä... Minä naisena tiedän, että mieheni katselee muita naisia, siinä kuin itse katselen toisia miehiä. Ei se tarkoita, ettei kumppani riitä. Ikävää, jos olet kokenut pettämistä omassa suhteessa, voitko silti uskoa, että kaikkien suhteet eivät ole yhtä surkeita? Katselu ei ole pettämistä.

Vierailija
12/13 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttujen lukemista ei käynyt mielessäkään, että miehen vehkeen koolla on merkitystä seksielämässä tai naisen tiukkuus olisi ratkaisevaa miehen nautinnolle.

Minulle on riittänyt - ja riittää jatkossakin - rakkaus mieheni ja minun kesken. Seksi on yksi osa suhdettamme ja se perustuu siihen, että saa jakaa itsensä toisen kanssa fyysisesti ja psyykkisesti, tehdä sitä, mikä tuntuu toisesta ja itsestä hyvälle.

Uutta opetellaan, etsitään toisistamme nautintokohteita, kerrotaan, mikä tuntuu miltäkin. Tärkeää on toisen kunnioitus ja avoimuus.

Tällainen palsta saattaa herkemmässä ihmisessä aiheuttaa tyytymättömyyttä itseensä, mikä heijastuu jossain määrin seksipuoleenkin.

Ihmettelen, miksi täällä valitetaan orgasmin puuttumista tai kysellään klitoriksen käsittelyohjeita. Nehän puhutaan kumppanin kanssa.

Myös anaaliseksi ja fistaus yritetään normalisoida, mikä on aika hälyttävää. Naisen pitäisi suostua kaikkeen outouteen.

Naiset, kunnioittakaa itseänne, älkää alentuko vertailemaan itseänne muihin tai suostumaan sellaiseen, mistä ette pidä-

Tiedän, että on naisia, jotka odottavat mieheltä täyttä palvelua, myös seksissä. Itsekkyys voi tässäkin mennä liian pitkälle.Parisuhde on kahden ihmisen välinen asia, vain puhumalla ja kunnioittamalla pääsee pitkälle.Minulle tekee nautintoa tuottaa miehelleni hyvää ja päinvastoin.

Jos tärkeintä on peniksen koko ja kestävyys, niin sitten ollaankin jo hakusessa, jos miehellä iän myötä ei paikat enää toimikaan toivotusti. Sama tulee naisilla vastaan jossain vaiheessa. Koneita ei olla kukaan ja kannattaa aika ajoin varautua siihenkin, että seksielämä muuttuu ajan saatossa.

No, onhan meillekin joskus käynyt niin, että mies saa ennen minua. Mutta hän hoitelee joka kerta minut loppuun tavalla tai toisella. Ja ellen joskus saisikaan orgasmia, niin mitä sitten? Ei elämä tolaltaan mene sittenkään.

Vierailija
13/13 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilo jakaa tietoa!

Ennen tämän palstan juttujen lukemista ei käynyt mielessäkään, että miehen vehkeen koolla on merkitystä seksielämässä tai naisen tiukkuus olisi ratkaisevaa miehen nautinnolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä