Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävää käytöstä terveyskeskuksessa

Vierailija
24.02.2011 |

Odotin äsken vastaanottoaikaani terveyskeskuksen aulassa. Yksi äiti muksuineen oli muuttanut odotusaulan kilparadaksi.

Toinen muksuista juoksi ympäri terveyskeskuksen odotustilaa. Äiti juoksi lapsen perässä lykäten pienempää lasta rattaissa. Luulin ensin, että äiti yrittäisi ottaa karannutta muksua kiinni, mutta ei.

Kyseinen äiti yllytti tuota vanhempaa lastaan juoksemaan! Hän siis juoksi rattaiden kanssa lapsensa perässä ja kannusti ruotsiksi: hyvä, juokse, noin, juokse vielä tuolta, katso, kierrä seuraavaksi noiden tuolien ympäri...

Siis mitä?! Noinko opetetaan lapsia käyttäytymään julkisissa tiloissa? Ympärillä joukko sairaita ihmisiä? Lasten isä istui sivummalla ja katseli juoksua hymyillen.

Edes terveyskeskuksen henkilökunta ei puuttunut asiaan. Olin jo menossa itse huomauttamaan asiasta, mutta sitten minut kutsuttiin vastaanotolle.

Ei ihme, että monet nykylapset eivät osaa käyttäytyä. Vanhemmathan yllyttävät heitä huonoon käytökseen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitseko terapiaa vai selviätkö tästä vielä pelkällä lääkityksellä?

Vierailija
2/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne suomenruotsalaiset on!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kakroitaan voi juoksuttaa jossain muualla kuin terveyskeskuksessa?

Ilmeisesti olet itse niitä vanhempia, jotka antavat lastensa kasvaa kuin pellossa.

Vierailija
4/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh huh!ei tainnut äitillä olla oikeat palikat kohillaan.

Vierailija
5/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne suomenruotsalaiset on!!

Vierailija
6/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kakroitaan voi juoksuttaa jossain muualla kuin terveyskeskuksessa? Ilmeisesti olet itse niitä vanhempia, jotka antavat lastensa kasvaa kuin pellossa.

mutta mulla on sentään elämä, en jaksai tehdä näin tyhjänpäivästä aloitusta MUIDEN käyttäytymisestä :D Vähän voi nutturaa höllätä, ihmisiä on erilaisia, jos toiset antaa lasten kasvaa pellossa ei se ole minulta pois.

Vierailija
7/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan lapsia joutuu oikeasti juoksuttamaan ennen puhalluksia, ja joisskin terveysasemilla ei oikein muuta paikkaa ole kun aula näillä pakkasilla.

Jollakin aluella astmakotrollit ja tutkimukset ovat siirrerry ihan perusterveydenhuoltoon.

Vierailija
8/8 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä =DDD