Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän, että katkeruuteni tulee aikanaan tappamaan minut, vähintään henkisesti. Miten siitä eroon?

Vierailija
22.02.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan yrittää, mutta aina se unohtuu. Neuvoja, vaiko jo valmiiks lataamon porteille odottelemaan?

Vierailija
2/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olin hetken..ja toisenkin jo tosi katkerana..olis aihettakin. Mutta elämä on liian lyhyt murehtimiseen, ilonaiheita löytyy ihan varmasti. Pitää vaan asennoitua niin ja nauttia pienistäkin asioista, siihen muuten oppii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittele asia, joka sinulle aiheuttaa katkeruutta, ja opettele hyväksymään sellaiset jutut, joita et voi muuttaa. Esimerkiksi Arto Pietikäisen Joustava mieli -kirjassa on hyviä vinkkejä asioiden hyväksymisen ja tiedostamisen opetteluun.

Vierailija
4/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittele katkeruutesi syitä: mitkä ovat ne asiat joista katkeruus johtuu? Ne sinun täytyy kohdata.

Mulla usko Jeesukseen auttoi pääsemään yli katkeruudesta. Se on tosiaan mahtavaa... Tajusin, että anteeksianto ei ole mitään "nössöjen" toimintaa, vaan se todella vapauttaa ihan hirveästi voimavaroja!! Olo on ollut henkisesti vapaampi kuin koskaan ennen. :) Sisällä on rauha, sellainen rauha jota tämä maailma ei voi antaa.

Ilman sitä se katkeruus olisi tosiaan varmaan myrkyttänyt elämäni kaikilta osin.. Onneksi ei niin käynyt! :)

Vierailija
5/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä antaa anteeksi. Ajan kanssa se onnistuu, jos haluat ja yrität. Yritä suhtautua hyväksyvästi niin itseen kuin muihinkin. Yritä muuttaa sen mitä voit, mutta hyväksy, että kaikkea et voi muuttaa. Katkeruuden tunnistaminen on varmasti hyvä alku muutokseen.

Vierailija
6/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tehnyt elämästäni paskaa. Ja törmään siihen paskaan ihan joka päivä. En mysty asennemuutokseen tai anteeksiantoon...

Vierailija
7/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tehnyt elämästäni paskaa. Ja törmään siihen paskaan ihan joka päivä. En mysty asennemuutokseen tai anteeksiantoon...

Vierailija
8/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elän näin loppuikäni

ei ap

Vierailija
9/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa meditaatioharjoituksia, jotka tähtäävät katkeruudesta eroon pääsemiseen. Aihetta käsitteleviä kirjoja löytyy paljon.

Vierailija
10/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tiedä tarkemmin, mitä teidän välillä on tapahtunut. Mutta joka tapauksessa käsitellä sun täytyy se asia, ja ne syyt jotka katkeruuteen on johtaneet.

Anteeksiantamattomuudella me monesti luullaan aiheuttavamme lisää pahaa oloa tuolle toiselle ihmiselle, että "siitäs sait", mutta kun todellisuudessa se anteeksiantamattomuus ja katkeruus myrkyttää myös meitä itseämme, ja meidän omaa sisintämme. :( Eli se tuhoaa myös meitä itseämme, ja tavallaan kääntyy meitä itseämme vastaan.

Voimia sinulle!!!

En minäkään olisi pystynyt antamaan anteeksi, jos Jumala ei olisi Jeesuksen kautta puuttunut tähän peliin. Kun kerta Jumala on antanut mulle niin äärettömän paljon anteeksi, niin Hänen rakkautensa ansiosta mä pystyn antamaan nyt myös muille anteeksi.

T. 8

Vierailija
11/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ihan oikeesti, saan näppylöitä aina kun joku puhuu Jeesuksesta.

En ole itsekâäna teisti, vaan minulla on vahva usko, joskaan en kuulu mihinkään uskontokuntaan, vaan uskon ihan itsekseni. Enkä jaksa noita evankelistoja.

Vierailija
12/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ihan oikeesti, saan näppylöitä aina kun joku puhuu Jeesuksesta. En ole itsekâäna teisti, vaan minulla on vahva usko, joskaan en kuulu mihinkään uskontokuntaan, vaan uskon ihan itsekseni. Enkä jaksa noita evankelistoja.

jotain vaikutusta Jeesuksella kai kuitenkin sinuun on, jos pelkästä Hänestä puhumisesta saat ihan "näppylöitä"?

No joo, kaikella ystävyydellä kuitenkin ;)