Tsiisus! Toi Neumann on täynnä itseään
Ei ihme, että Diana jätti sen. Aivan kammottava hahmo ja elää yhä 80-luvulla. Luulee olevansa edelleen suosittu. Lahjakas ei ole ollut koskaan.
Kommentit (27)
Kyllä aikanaan Neumann osasi tehdä iskevät pop-sanoitukset, sitä ei voi kieltää. Nykyään hän on sellainen pikkupomomainen, itseään täynnä olevan oloinen setämies.
niitä "tää hetki saa minut pian aivovaurioon"-sanoituksia.
Muakin huvitti Dannyn ilmeet, kun Nipa hieman eksyi sävellajista juuri kun Dannyyn zoomattiin.
Neumannin "laulanta" on todellista kärsimystä. Miehen ääni muistuttaa lähinnä hentoista mää'intää, joka on enemmän kornilla vibraatolla varustettua lausuntaa kuin laulamista.
Eipä pääsisi tämä kaveri edes Suomen Idolsin alkukarsinnoista jatkoon vaikka kuinka soittaisi kitaraa ja esittäisi omaa tuotantoaan...
Dingon 1980-luvun suosio perustuu siihen, että kaverit olivat aikoinaan vain oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Eihän Suomessa tuohon aikaan ollut muita merkittäviä nuorisoidoleita.
kävi joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla naimassa mun miehen ylipainoista ja viinaan menevää siskoa sen surkeassa juoppokämpässä. Siihen karisi mun ihannekuva siitä miehestä.
Joo, ja olin täysverinen Dingo-fani lapsena :/
mutta ei osaa yhtään laulaa! :P
hävetti sen puolesta kun lauloi arja saijonmaalle ja dannylle sitä biisiä, ei osu nuotit millään kohdilleen ja sit ne kieut ja nau'ut päälle
...yööks.
mutta ei ite sitä huomaa. Roikkuu vaan jossain Dingo ajassa. Jättäis sen sinne minne se kuuluukin, eli 80 luvulle ja tekis jotain ihan muuta.
Lihonnu, alkoholiongelma ja avioero riitoineen. Varmaankin elämä melko sekasin ollu viime vuosina.
Huvittaa, et ensin itkivät ettei tuu lapsia ja sitten niitä tulikin kaks peräkkäin ja sitten voivotellaan, et elämä pyörii lasten ympärillä ja Nipa parka vaan hoitaa lapsia ja laittaa ruokaa. Sitähän se on lasten kanssa. Mitähän ne oikein odotti?
siitä on tullut lihava, keski-ikäinen, kärtty mies.
Karmee ukko. Vanha ja ruma kuin saapas ja luulee tyttöjen kirkuvan. Koen suurta myötähäpeää.
"Irlannissa olimme kulttihahmoja... Mut se loppu siihe kun oli niin paljo sovittu tänne Suomee"
Mies taitaa elää vielä osittain vuotta 85. Lihava, keski-ikäinen, ruma mies.
Kyllä Neumanni lahjakas on, juuri sen takiahan hän on juuri sellainen kuin on. Olin aikoinani armoton Dingo-fani, kappaleet tekee vieläkin vaikutuksen, vaikka olen kasvanut niiden ohi itse. Okei, onhan Nipalle tullut ylipainoa, mutta hei, kenelle ei tulisi noiden vuosien jälkeen. Se Dingo-hysteria vei varmasti vuosiksi voimat ja hänellä on avioero juuri ohi. Okei, hän voi olla vaikea luonne, en tunne häntä, mutta ei se kuulkaa tuossa musiikkimaailmassa ole niin helppoa kenenkään kanssa. Kun ei ihmistä tunne, ei voi arvostella ja vaikka tuntisikin, ei voi arvostella niin jyrkästi, koska me emme tiedä hänen elämästään oikeesti. Ja vaikka Nipa olisikin lihava, niin ei kai se mikään synti ole. Olen itse lihava, toimin musiikkialalla ja on aika kauheaa lukea, minkälainen ongelma lihavuus on muille ihmisille, koska arvot ovat noin ulkonaiset, itse kun ole aina ajatellut sisäisten arvojen kautta.
mutta laulaa se ei ole koskaan osannut. Karaokessakin kuulee parempia versioita Dingon biiseista kuin ne alkuperäiset. Jopa Antti Tuisku laulaa Dingoa paremmin kuin Neumann.
Ei ihme, että Diana jätti sen. Aivan kammottava hahmo ja elää yhä 80-luvulla. Luulee olevansa edelleen suosittu. Lahjakas ei ole ollut koskaan.
ei muka lahjakas? Miksiköhän sitten hänen biisinsä ovat jääneet soimaan sukupolvelta toiselle?
Miten on muuten omien lahjojesi laita, olisiko kenties peiliin katsomisen paikka?
Veijonen ei ole lihava, mutta itsekäs ja keski-ikäinen se on. Eikös Veijonen jossain naistenlehden haastattelussa kertonut, että hänestä ei ole elämään parisuhteessa, kertonee jotain ihmisestä.
kuin Dingon. Tykkäsin niistäkin, harmi vaan kun ovat tuntemattomampia. Ja ehdottomasti on lahjakas!
Eipä ne kappaleet missään nykyään soi, joten väitteesi on huimasti liioiteltu.
Enkä ole itse väittänyt osaavani laulaa tai soittaa, enkä myöskään esiinny niin, että toisin tuollaista esille.
Toisin kuin Neumann. Hän ei osaa laulaa eikä soittaa, mutta käyttäytyy niin kuin olisi joku maailman lahja koko kansalle. Suurta ei ole muu kuin egon määrä. Kammottava hahmo, yrittäisi nyt pitää edes pienet arvokkuuden rippeet raiskaamansa Dingon haudalla.
ei muka lahjakas? Miksiköhän sitten hänen biisinsä ovat jääneet soimaan sukupolvelta toiselle? Miten on muuten omien lahjojesi laita, olisiko kenties peiliin katsomisen paikka?
Neumannin biisit eivät niin paljon enää radiossa soi, mutta elävät nimenomaan kansan keskuudessa ja ovat erittäin suosittuja karaokebiisejä eli ihmiset rakastavat niitä iästä huolimatta.
Neumann osasi tehdä iskevät pop-sanoitukset, sitä ei voi kieltää. Nykyään hän on sellainen pikkupomomainen, itseään täynnä olevan oloinen setämies.
että
Dingoaikana, siinä alussa: mä oon aina ollut sielultani merimies..
Dingo, loppuaikana: mä oon aina ollu sielultani irlantilainen.. entisessä elämässä..
Dingon jälkeen: mä oon aina ollu sielultani cowboy, diggaillu noita lännenjuttuja, intiaaneja..
Nyt: mä oon aina ollu sielultani robin hood... tai niinku keskiajalta..
Tämä on kyllä toinen tyrkky. Kun ei rahaa tipu mistään niin kirjoitetaanpa minusta ja minun erinomaisuudestani kirja. Ja oikeesti kuka hullu näitä ostaa ja lukee!!
jotain, kuuntelijoina oli mm. Danny eli Ilkka Lipsanen. Joka piti pokan aika hyvin. Neumann on puhdasta kärsimystä.