Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MILLÄ SAA MUSTAPÄÄT POIS, OIKEASTI??

Vierailija
20.02.2011 |

Olen ihan epätoivoinen nenään ja leukaan tulevien mustapäiden kanssa :( Ainoa keino, joka mulla on tepsinyt, on se puristelu, mutta sen jälkeen ei enää samana päivänä kehtaa näyttää naamaansa ulkona... Tätä mustapääongelmaa lukuunottamatta ihoni on hyvä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultraääni-ihonpuhdistusta? Kosmetologilla tietysti maksaa, mutta parin kerran jälkeen iho näyttää tos hyvältä.

Halvempi keino on mulle ollut Garnierin puhdistusaine, sellainen turkoosin sininen geeli. Ihan kaupan päivittäistavara puolelta. yllättävän hyvää, eikä ole edes kuivattanut ihoa näilläkään keleillä! (Aiempina vuosina olen ollut ihan pulassa pintakuivan ihoni kanssa). Mielestäni on selvästi vähemtänyt mustapäitä. Mullakin on muuten ihan hyvä iho.

Vierailija
2/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä myydään nykyään ostoskanavan lisäks ainakin sokoksella. Ihan paras mitä ikinä oon kasvojen hoitoon käyttänyt, finnit ja mustapäät katos n kahden-kolmen viikon käytön jälkeen. Suosittelen ehdottomasti, on hintansa väärti myös parin kaverin mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu ainetta!!!! Mä olin täydellinen pizzanaama kaikkine kauheine finneine ja mustapäineen, mutta kun mun äiti tilas Proactivea kerran itselleen kokeeksi ja anto mulle kaupan päälle tulleet testiputelit, iho parani varaman jossain vähän yli viikossa. Siihen mennessä olinkin ehtinyt kokeilla ihan kaiken... :(...

Nyt ei ole ollut enää mitään iho-ongelmia moneen vuoteen, lukuunottamatta kahta finniä, jotka tulee aina just ennen menkkoja leukaan ;)

Vierailija
4/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tulee paljon isoja mustapäitä selkään ja naamaan ihan sama millä pesee. Mustapäistä tulee taas jossakin vaiheessa näppyjä tai paiseita joten aika nyppimishoitoa se oli jossain vaiheessa. Jokin aika sitten luin, että johtuvat ihon kuivuudesta.

Nyt rasvataan joka ilta ja tosiaan, alle viikossa huomasi jo eron ja ero on suuri. Montaa päivää ei voi jättää rasvaamatta.