Onko täällä entisiä Vihreiden kannattajia, jotka nyt vaaleissa aikovat äänestää Persuja?
Kommentit (12)
vihreätkin ovat niin vieraantuneita tavallisista ihmisistä ja heidän ongelmistaan, paljon kauniita ajatuksia, mutta kun kaikki tahtoo jäädä niiden ajatusten ja ideologioiden ja suunnitelmien tasolle, mitään ei kuitenkaan tapahdu.
Lisäksi vihreät ovat näköjään ensimmäisenä lisäämässä tavan kuluttajan veroja, esimerkiksi nyt sähköveroa, joka tuntuu köyhimpien ja tavallisten pussissa eniten.
korkeammista kulutusveroista he ehdottavat alempia tuloveroja köyhille. Eli summa summarum; tilanne pysyy samana, mutta uusi kulutusta hillitsevä verotus vähentää myös luonnon rasitusta.
vihreätkin ovat niin vieraantuneita tavallisista ihmisistä ja heidän ongelmistaan, paljon kauniita ajatuksia, mutta kun kaikki tahtoo jäädä niiden ajatusten ja ideologioiden ja suunnitelmien tasolle, mitään ei kuitenkaan tapahdu.
Lisäksi vihreät ovat näköjään ensimmäisenä lisäämässä tavan kuluttajan veroja, esimerkiksi nyt sähköveroa, joka tuntuu köyhimpien ja tavallisten pussissa eniten.
ja illallisista Michelin-tähden omaavissa ravintoloissa.
ja illallisista Michelin-tähden omaavissa ravintoloissa.
Kumpikohan se on viihtynyt paremmin ruokapatojen äärellä, Sinnemäki vai Soini?!
En ole ennen kannattanut erityisesti vihreitä, mutta tuon kuvottavan pershumalaisten nousun vuoksi on pakko käydä äänestämässä jotain vihreää. Onneksi asun Helsingissä, jossa on paljon hyviä vihreitä ehdokkaita.
nyt jotain muuta, mutta en todellakaan persuja.
varmaan kokoomuksen haaviin sitten menee minun ääni
Enkä todellakaan ole ainoa. Vihreillä ei ole enää mitään tekemistä järjen ja luonnon kanssa. Nykyiset täystoopet cityvihreät ajaa islamia ja muuta sontaa Suomeen, siinä ei luonto ja tasa-arvo yms paina enää pätkäkään. Sinnemki myös hyvin vastenmielinen populisti :(
Enkä todellakaan ole ainoa. Vihreillä ei ole enää mitään tekemistä järjen ja luonnon kanssa. Nykyiset täystoopet cityvihreät ajaa islamia ja muuta sontaa Suomeen, siinä ei luonto ja tasa-arvo yms paina enää pätkäkään. Sinnemki myös hyvin vastenmielinen populisti :(
Vihreät ajaa Suomeen islamia? Herätys, todellisuudentajusi on pahasti järkkymässä! Oletko ajatellut hakea ammattiapua?
Mikä sai sinut muuttamaan mieltäsi?
En ole minkään yhden puolueen ihminen, olen aiemmin äänestänyt SDP:tä ja Vihreitä, mutta ennen kaikkea EHDOKKAAN perusteella, en puolueen.
No, nythän nuo isot puolueet ovat todellakin mokanneet kaikki asiat ja isolla kädellä. Lisäksi yrittävät vielä paniikissa sössiä lisää. Mm. veroasiat ovat tässä maassa ihan pepullaan. Etenkin vihreiden (=viherkommareiden) ja keskustan toimintaan ja näkökulmiin olen suorastaan pöyristynyt!
Äänestän persuja jo ihan protestinkin takia, isoja puolueita vastaan. Mutta muutenkin, persut ovat mielestäni just sitä mitä tämän maan politiikka tällä hetkellä tarvitsee.
Tunnustan, että äänestin vuoden 2003 vaaleissa persuja (olin silloin melko nuori ja "huonossa seurassa"), mutta seurattuani sen toimintaa tarkemmin, äänestin seuraavalla kerralla vihreitä. Samoin viime eurovaaleissa, ja helsinkiläisenä etenkin kuntavaaleissa. Perussuomalaiset on nykyisin äärioikeistolainen puolue, ja vierastan sellaista.
Viherkommareista puhuminen osoittaa kirjoittajan kyvyttömyyden politiikan ymmärtämiseen. Itse olen arvoiltani hyvinkin porvarillinen, mutta vihreiden linjaukset ympäristö- ja ihmisoikeusasioissa menevät selvästi ohi muiden porvaripuolueiden.
Onko täällä entisiä Vihreiden kannattajia, jotka nyt vaaleissa aikovat äänestää Persuja?
Ei ole.
Mikä sai sinut muuttamaan mieltäsi?
En ole muuttanut mieltäni vaan äänestä SKP:tä kuten aina ennenkin.
eräänkin eduskuntaehdokkaan tukijana voin kyllä paljastaa, ettei islamilla on minkäänlaista sijaa vihreiden agndan kanssa.
Tuskin nyt kukaan vihreä niin pahasti menisi sekaisin, että vaihtaisi persuihin, ellei kyse ole psyykkisestä sairastumisesta.