Ensikertalainen kuumeilija ilmoittautuu...:)
Juu todella, palailin palstalle kun tänään poistettiin kierukka ja toinen muksu olisi nyt tervetullut! :)
Se miksi otsikko on ensikertalainen, johtuu siitä että todella poden ihka ensimmäistä vauvakuumetta! :D Ensimmäisen (tyttö 2008) kohdalla sovittiin että tulee jos on tullakseen, enkä silloin sen kummempaa kuumetta koskaan potenut. Vuosihan siinä vierähti...
Melko pitkään oli jopa sillä kannalla ettei vielä toista, kunnes ukko käänsi pääni...;) Ymmärsin kuinka todella nyt olisi sittenkin ihan hyvä sille toiselle, ja silloin piilottelemani pieni kuumeen poikanen pääsi valloilleen!
Jälleen tämän toisenkin kohdalla kuitenkin pätee sama periaate: Tulee jos on tullakseen.
Ei siis lasketa ovulaatioita ja kiertoja.
Olenkin nyt ihan ulalla koko palstan menosta ja tämä puoli todellakin uusi tuttavuus, ennemmin pyörinkin odotuksen puolella reilut 2,5v sitten. :)
Kommentit (5)
Voi kuule, kyllä sitä lasten kans jaksaa jos haluaa jaksaa. Antaa ne kuitenkin aika paljon takasin vaikka ne voimiakin verottaa. Meillä on tytöt nyt 2v 7kk ja 11kk. Rankkoja päiviä oli, mutta kyllä se sit taas helpottaa. Ainakin meillä oli helpot vauvat aikä yövalvomiset ollu sen rankempaa kun raskausaikanakaan. Nyt sitten on itsellä kuukautiset päivän myöhässä (normaalisti erittäin säännölliset) ja mietityttää onko sieltä jo kolmas tulossa...? Vauvaa ei olla suunniteltu ja jos raskaana olen niin sitten on ehkäisy pettänyt. Pitänee ehkä käydä ostamassa raskaustesti ja varmistaa tilanne. ;P
jos haluat oikeasti keskustella muiden kanssa ja vaihtaa kuumeiluajatuksia=D
Nyt on loka- ja marraskuisten pinot, joissa on paljon porukkaa... lokakuiset kohta tosin loppuvat. Nuo pinot ovat siis toivotus LA:n mukaan.
Lisäksi on tuo toista lasta kuumeilevien palsta, joka voisi sopia sinulle todella hyvin... käyhän kurkkimassa.
Tellu (jo 4. lasta kuumeilee)
Kiitos tellu, oon miettinykin mikähän täälä olisi se oma pinoni, mutta nyt valaisit paljon! :)
Toki kun ei ole mitään toivottua aikaa, pitänee tsekkailla noita pinoja yleisemmin josko se oma jostain löytyy... Koen vain olevani jotensakin "ulkopuolinen" kun en ole ennemmin kuumeillut eikä nytkään mitään haluttua "aikaa" ole... :D
Minullakaan ei varsinaisesti ole mitään toivottua aikaa. Kirjoittelen vain sen perusteella, mikä voisi olla mahdollinen uuden vauvan syntymäkuukausi=)
Itse olen kirjoitellut tuonne lokakuisiin ja marraskuisiinkin, koska silloin voisi teoriassa olla mahdollinen LA.
Noissa pinoissa "tutustuu" todella nopeasti muihin kuumeilijoihin ja juttua kyllä riittää, joten ulkopuoliseksi jäämistä ei tarvitse miettiä=)
Toiset käyvät palstalla monta kertaa päivässä ja toiset harvemmin... Tule vaan mukaan kuumeilemaan=)
Tellu
Kuulostaa tutulta! Mä aloittelin tällä samalla viestillä jo omaa ketjua mutta kukaan ei ole ainakaan jaksanut vielä vastata:)
Mulla ei kanssa esikoisestakaan tullut mitään varsinaista vauvakuumetta (luonteeni tuntien) vaan päätettiin heittää pillerin nurkkaan kun lapsia kuitenkin haluttiin. Nyt on sitten 3-vuotias vilperi.
Ollaan siis tässä miehen kanssa puhuneet että loppuvuodesta pitäisi asiaa ruveta jo viimeistään ajattelemaan toisen yritystä ja mua on aiemmin vähän ahdistanut koko ajatus. Olen vähän "panikoinnutkin" jollei sitä vauvakuumetta tule ollenkaan ja ikääkin kun on jo yli 30 v, ja nyt kun tietää mitä se vauvan kanssa oleminen on välillä...:) Mutta, mutta!! olen nyt löytänyt itseni seuraamasta täältä näitä kuumeilijoita ja tuntuu että vauvakuumeketjujen lukeminen on jännempää kuin telkkarin katsominen:) Ja nyt olen huomannut että herranjestas, vauvakuumeko tässä nyt oikesti pukkaa! Ehkä mä alitajuntaisesti rupeasin henkisesti valmistautumaan asiaan ja se tuotti tulosta:)
Jotenkin kun järjellä ajattelee niin taas se kaikki yövalvominen yms. ja vielä lisäksi kun on jo yksi lapsi, että miten sitä jaksaa, mutta eihän näitä voi järjellä ajatella...
Mutta, mulla on vielä kierukka ja poistoa ajattelin alkusyksystä.
Nyt tuntuisi hyvältä ajatus että nautitaan kesä rauhassa ja sitten syksyn alkaessa aloitettaisiin yritys, olisipa sitten syksyn sateisiin jotain jännitystä:) Tosin just nyt tuntuu että malttaako sitä sinnekään asti. En ole edes miehelle vielä näitä tuntemuksia kertonut, jos tämä onkin joku tilapäinen mielenhäiriö :))
Mutta onnea sulle yritykseen ja mene ihmeessä kirjoittelemaan noihin odotusketjuihin, saat lietsottua siellä
kuumeen huippuunsa:D