Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko epähygieninen sika??

Vierailija
15.02.2011 |

On alkanut epäilyttää oma siisteystaso ja puhtausvaatimukset... Keskustelupalstoja lukiessa tulee sellainen olo, että en todellakaan siivoa riittävästi ja tarpeeksi usein. Teen normaalin ison viikkosiivouksen kerran viikossa ja sit järjestelyä, imurointia, ym aina tarpeen vaatiessa. En todellakaan kaivele joka koloa ja kaakelinsaumaa viikoittain, kuten nähtävästi muut tekee!!

Tässä pari esimerkkiä siitä, mikä on ihmetyttänyt:

1. "Irroitan WC istuimen renkaan kerran viikossa ja puhdistan ne kolot joihin se kiinnitetään" -SIIS MITÄ?? Mä olen irrottanut sen renkaan about muutaman kerran vuodessa...

2. "Pesen kylpyhuoneen kaakelit kerran viikossa" - mä pesen (jynssään harjalla) kylppärin ehkä kerran 3kk:ssa....

3. "Siivoan ja pesen jääkaapin kerran viikossa" -WTF! Mä pesen jääkaapin silloin kun se on likainen ja heitän vanhoja pois sitä mukaa kun ne huomaan...

4. "Patjat pitää tuulettaa kahden viikon välein" - ja KUKA JAKSAA kantaa patjoja pihalle jatkuvasti?? Meillä imuroidaan ne lakananvaihdon yhteydessä..

Esimerkkejä olis vaikka kuinka...MITEN ihmiset ehtii tehdä mitään muuta kuin siivota jos kaikki pitää jynssätä ja kaivaa kerran viikossa??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarkoita että sinunkin pitäisi.

Itse en edes halua tehdä kodistani ylikliinistä, bakteeritonta ympäristöä, pysyy vastustuskyky parempana.

Vierailija
2/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olin ihan samanlainen,sillon mulla meni todella huonosti,ja yritin selkeyttää elämääni "pakko siivoomisella". pesin kaikki lattiat 2 kertaa viikossa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää. Eli se että tavarat ei loju joka nurkalla, imuroidaan ja pyyhitään pölyt tarpeen vaatiessa, lakanat vaihdetaan kerran pari kuussa jne.. Ei kannata olla hysteerikko. PAri villakoiraa siellä täällä on ihan hyviä lemmikkejä! Tärkeetä että koti+vaatteet ei haise ummehtuneelle ja likaiselle..

Vierailija
4/4 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on ehkä prosentin verran näitä pätemisen tarpeessa olevia ja jonkin verran oikeita sottapyttyjä.