Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako tytär "tehdä" vauvan?

Vierailija
15.02.2011 |

Sain tyttäreni Minnan aika nuorena ollessani 17v, sitten paljon vanhempana sain vielä kaksoset. jotka käyvät vielä lukiota.

Minna yllatti meidät: täyttäessään 30 v helmikuun alussa hän meni naimisiin poikaystävänsä Villen kanssa. Ville on 41 v, urheileva poikamies, johon Minnan tutustui jo opiskellessaan.

Minna kertoi, että he ovat yrittäneet vauvaa jo 4 kk. Minusta tämä on pitkä aika. Suosittelin menemään lääkäriin. Itse olen saanut vauvani heti seuraavana ovulaatiopäivänä, kun olen vain vauvaa suunnitellut. Missä vika Villessä vai Minnassa? Vai osaavatkohan edes hoitaa asian? Minä tällaisena käytännön ihmisenä ajattelen että osaavatkovan nuo hoitaa nämä asiat oikein. esim. pitää laittaa jalat pystyyn yhdynnän jälkeen etei siittiöt karkaa :). Tätä en kehtaa Minnalle sanoa. joka alkaa olla jo vanhakin vauvan saantiin. 30 v siis.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tyhmyydestä :)

Vierailija
2/9 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä ennen kuin on vuosi yritystä takana.

En ole koskaan nostanut jalkoja pystyyn yhdynnän jälkeen, mutta silti tullut ensimmäisestä kierrosta aina raskaaksi. Noi nyt ovat vain yksilöllisiä juttuja ja tuurillakin on oma osansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä ennen kuin on vuosi yritystä takana. En ole koskaan nostanut jalkoja pystyyn yhdynnän jälkeen, mutta silti tullut ensimmäisestä kierrosta aina raskaaksi. Noi nyt ovat vain yksilöllisiä juttuja ja tuurillakin on oma osansa.

Vierailija
4/9 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sekavalta, mutta tottakai 30vuotiaalla voi olla vaikeempi raskautua kuin 20vuotiaalla.

Kyllä se Minna sen varmasti tajuaa eikä sun tarvi tohon puuttua millään tavalla :-)

Vierailija
5/9 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huomattavasti enemmän siittiöitä. Ja ne lapsetkin tehtiin nuorempina, eli helpompaa sulle kuin minskulle, sori.

Vierailija
6/9 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siittiöt mihinkään karkaa :)

Vierailija
7/9 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritimme esikoista 7kk ja ikää oli 19v.

Että ei se ikäkään kerro että milloin tärppää.

Vierailija
8/9 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ei ketään tunnista - vain ongelma oli sama.

Vierailija
9/9 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisenä "Minnan" sait ja että kaksoset käyvät lukiota?

toisaalta, jos äitiinsä Mnsku on tullut, voi ymmärryksessä olla vikaa, eli että eivät osaa panna oikein.