Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen tyydyttämättömyydestä

Vierailija
11.02.2011 |

Suhteessamme vallitsee orgasmien suhteen ikävä epätasapaino; silloin kun seksiä on, se pääsääntöisesti päättyy miehen laukeamiseen, jolloin minun laukematon himoni jätetään itsekseen hiipumaan pois.

Tiedän toki, että joku alkaa nyt rutista tästä orgasmien laskemisesta, mutta kun itse en voisi kuvitella jättäväni miestäni vastaavaan tilanteeseen; eli ottaisin "omani" ja sitten autuaallisen rentoutuneena kävisin uinumaan, kun kumppani vielä kihisisi vieressä.

Oletan, että tämä ilmiö on tyypillisempää juuri näin päin, eli että mies laukeaa ja homma tyssää siihen.

Olemme puhuneet asiasta useammankin kerran, mutta tilanne ei ole muuttunut. Olen ymmälläni ja äärettömän pahoillani, suorastaan korpeaa ja ikettää. Harkitsen eroa, vaikken seksin takia haluaisi erota. Joku sanoi joskus, että hyvä seksielämä on 10% suhteesta, huono 90%. Ymmärrän tämän täysin, sillä kun tilanne on huono (= mies ei ole viitsinyt laukaista minua esim. kuukauteen, kahteen) ja joudun toistuvasti masturboimaan, ajaudun sellaiseen kierteeseen, etten pysty ajattelemaan muuta kuin seksiä! Mutta jos mies vaan vähän vaivautuu, palaudun taas "normaaliksi".

Haluaisin kysyä, onko muissa suhteissa samanlaista, onko jommallakummalla osapuolella ikään kuin suurempi oikeus tulla tyydytetyksi? On vaikea kuvitella, että naiset tekisivät näin - korjatkaa, jos olen väärässä! Kuulisin mielelläni muiden ajatuksia ja kokemuksia aiheesta. Kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti suurin osa naisista on juuri tuollaisessa suhteessa jossa on vain kassien tyhjennys alustana tai krapulapanona.

Seksuaalinen turhautuminen on kyllä iso juttu ja paljonhan tuo on sitä ettei mies vain yksinkertaisesti välitä ja laskee sen varaan ettei emäntä kuitenkaan jätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan