Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia silmälääkäreistä kaipaisin eli

Vierailija
10.02.2011 |

4v. pitäisi käyttää silmälääkärillä. Onko kenelläkään esim. silmäasemasta mitään kokemuksia? Tai nyt yleensäkin aiheesta kokemuksia? Jos on ni kiva ois kuulla:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydä aika lääkärille, joka on tottunut lapsiin. (Itse olen ollut silmälääkäreiden ajanvarauksessa töissä: tietyt lääkärit ottavat mielellään lapsia, ovat tottuneita, toiset taas eivät halua lapsia vastaanotolleen koska heidän kanssaan menee enemmän aikaa.)

Vierailija
2/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydä aika lääkärille, joka on tottunut lapsiin. (Itse olen ollut silmälääkäreiden ajanvarauksessa töissä: tietyt lääkärit ottavat mielellään lapsia, ovat tottuneita, toiset taas eivät halua lapsia vastaanotolleen koska heidän kanssaan menee enemmän aikaa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäasemiahan löytyy ympäri maata, mutta sitten on ihan lääkäriasemia mistä myös löytyy silmälääkäri eli ihan nyt vaan tosiaan niitä yleiskokemuksia, missä nyt sitten olet lapsesi kanssa käynytkin:)

Vierailija
4/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmälääkäriin ihan lääkäriasemalle enkä optikkoliikkeeseen (mitä Silmäasemat on). Jos lähellä on lastenlääkäriasema, niin sinne soittaisin ja kysyisin silmälääkäriä. Jos ei ole lastenlääkäriasemaa niin sitten jonnekin normaalille lääkäriasemalle ja kysyisin vastaanotosta lapselle sopivaa silmälääkäriä.

Vierailija
5/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmälääkäriin ihan lääkäriasemalle enkä optikkoliikkeeseen (mitä Silmäasemat on). Jos lähellä on lastenlääkäriasema, niin sinne soittaisin ja kysyisin silmälääkäriä. Jos ei ole lastenlääkäriasemaa niin sitten jonnekin normaalille lääkäriasemalle ja kysyisin vastaanotosta lapselle sopivaa silmälääkäriä.

nyt kaipaan. Mikä vika on siinä Silmäasemassa, koska sielläkin on ihan silmälääkäreitä?

No sitten tosiaan meiltä löytyy ihan noita lääkäriasemia eli sieltä vois kanssa kysellä.

Vierailija
6/6 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on siinä Silmäasemassa, koska sielläkin on ihan silmälääkäreitä?