Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin uusia housuja "biletys"käyttöön. Mitkä nyt muotia tai tulossa muotiin?

Vierailija
04.02.2011 |

Olin ajatellut jotain pillimallista (muttei mitään leggareita), mutta onko ne jo menneen talven lumia. Housut ei siis tulisi kotikäyttöön, vaan niin, että niillä voisi mennä esim. kavereiden kanssa juhlimaan tms.

Ikää minulla 28v ja olen hoikka ja 170cm.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapeet mustat matalat housut

ikää 48 v pituus 169 cm

Vierailija
2/6 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sen sijaan lökärifarkut. Joo, ei todella biletyskäyttöön, mut muuten kivat :) Käyn aika harvoin viihteellä, joten tämä oli varmasti parempi sijoitus opiskelijabudjetilleni :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sellaiset haaremihousut on muodissa? Ne on kivoja :)

Vierailija
4/6 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu että nyt tuo pilli-innostus vasta on täydessä käynnissä!! Ei enää pelkästään farkut ole pillejä vaan kaikki housut. HÖH.

Vierailija
5/6 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalat näytti noin puolta metriä lyhyemmiltä kuin ne on, joten eiiii sitten sellaisiakaan mulle. Taidan olla vähän kaavoihini kangistunut.

ap

Vierailija
6/6 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole tietenkään enää uusista uusin uutuus, kun niitä on ketjukaupat täynnä (Zara, Kappahl, Lindex jne), mutta ehkä tuoreempi muoti kuin vaikka pillihousut. Niitähän on eri materiaaleilla, villaisia, kankaisia, chinos-tyyppisiä. Itse tykkään!

Pitää kyllä katsoa että porkkanamalliset housut istuu hyvin, ettei tule kömpelöä vaikutelmaa. Tai siis saahan ne lököttää reisistä mutta takapuolen täytyy olla istuva, ja nilkat voi kääriä vähän ylemmäs jos on hyvät kengät, vaikkapa nilkkurit. Kapea nilkka näyttää jotenkin sirommalta ja tyylikkäämmältä kun koko housut ei ole pilliä (varsinkin jos johonkin kohtaan reisillä/takapuolessa meinaa pillihousuissa tulla makkaraa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan