Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku vikana kun säärikarvat

Vierailija
04.02.2011 |

ovat äkkiä alkaneet vähentyä ja nykyisellään niitä kasvaa olemattoman vähän?

Aiemmin mulla oli sääret ihan täynnä karvaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on myös kasvu hidastunu säärikarvoissa sen jälkeen kun tulin raskaaksi eikä ole palannut ennalleen vaikka synnytyksestä on jo 8kk. Kainalokarvojen kasvu on kyllä ennallaan olisikin hidastunu.

Vierailija
2/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä karvanpoistometodi sulla on ollut käytössä? Vahaaminen/epilaatio kyllä vähentää reippaasti karvankasvua, tai ne ikäänkuin kasvavat eritahtia ja osittain sisäänpäinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko johtua iästä tai hormoneista? Onko ensi oire vanhenemisesta? Olen nelikymppinen ja hiukan huolissani.ap

Vierailija
4/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko johtua iästä tai hormoneista? Onko ensi oire vanhenemisesta? Olen nelikymppinen ja hiukan huolissani.ap

sana homma kainalokarvojen kanssa. Synnytyksen jälkeen niitä kasvaa vain harvakseltaan ja tosi hitaasti.

Valitettavasti sama ilmiö ei näy säärissä =(. Mutta en tajunnutkaan, että pitäisi olla huolissaan asiasta. Ajattelin vaan, että on jotain hormoonihäiriötä ja varmaan normalisoituu imetyksen jälkeen joskus...

Vierailija
5/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiskohan tosiaan hormonit vaikuttaa asiaan.

Vierailija
6/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormooneista se johtuu. Itse olen 53 v. ja säärikarvat ovat hävinneet. Nuorena niitä oli paljon ja olivat tummia. Vastineeksi on kyllä ruvennut kasvamaan tummia karvoja leukaan ja pulisongit vahvistuvat. Onneksi ovat vielä vaaleita...

Vierailija
7/7 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormooneista se johtuu. Itse olen 53 v. ja säärikarvat ovat hävinneet. Nuorena niitä oli paljon ja olivat tummia. Vastineeksi on kyllä ruvennut kasvamaan tummia karvoja leukaan ja pulisongit vahvistuvat. Onneksi ovat vielä vaaleita...

tai erittyy liian vähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän