Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogien seuraaminen

Vierailija
04.02.2011 |

Moi!

Olen innostunut seuraamaan muutamaa blogia. Onko olemassa joku systeemi, millä noiden seuraaminen olisi helppoa? Nyt menen aina kyseisen blogin sivulle jne. Mutta se tuntuu vähän hankalalta. Toistaiseksi olen tyytynyt vain lukemaan, kommentoimaan pystyy varmasti ihan anonyyminäkin..?

Kiitos vastauksista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogit järjestyksessä.

Vierailija
2/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudun johonkin systeemiin blogin seuraajaksi vai ja mihin systeemiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy vaikka g-mailtilinkin. Muille näkyvän nimen voit vaihtaakin, jos g-mail on luotu omalla nimellä etkä halua sitä paljastaa.

Vierailija
4/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole blogia, mutta seuraan useampaa blogia bloglovinin kautta.

Eli: www.bloglovin.com

Sinne ne blogit joita seuraa, kun sitten kirjautuu blogloviin näkee mitkä on päivittyneet.

Tai sitten voi määritellä niin, että joka kerta kun johonkin seuraamaasi blogiin tulee uusi postaus, siitä tulee sinulle sähköposti-ilmoitus

Vierailija
5/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. www.google.com/reader

Tarvitset tunnukset (samat kuin gmailissa), minkä jälkeen sinne näkyy kaikki päivitykset haluamistasi blogeista. Vastaa varmaan aika pitkälti tuota jo mainittua bloglovinia.

Vierailija
6/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon tyyppistä systeemiä tarkoitin, kiitos!

Vierailija
7/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin sitä kyllä suositella! Kätevästi tulee aina uudet kirjoitukset näkyviin. Ja jos ei halua lukea niitä siitä readerista vaan käydä itse blogeissa, saa sieltä readerin asetuksista lisättyä selaimen kirjanmerkkipalkkiin nappulan jolla pääsee aina seuraavaan uuteen blogimerkintään. :) Tykkään!

Vierailija
9/13 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraan blogeja RSS-lukijalla, NettiValvoja Light nimisellä ohjelmalla. Se nostaa kivasti työpöydälle uusimmat blogit.

Vierailija
10/13 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Firefoxissa Live-kirjanmerkkeinä jotain blogeja, ja myös tämä palsta. Tosin palsta on niin vilkas, ettei Firefoxissa näy kuin muutamia uusimpia otsikoita, mutta tuleehan sitä välillä avatuksi koko Aihe vapaa -sivu.

Vierailija
11/13 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita systeemejä on monia. Blogilistalla ja bloglovin -systeemeillä useimmat seuraa blogeja. Kirjoitat em. sanat googleen, niin löydät ohjeet. Myös facebookissa seuraaminen onnistuu helposti, tykkäät vain suosikkiblogeistasi.

t.bloggaaja

Vierailija
12/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin sitä kyllä suositella! Kätevästi tulee aina uudet kirjoitukset näkyviin. Ja jos ei halua lukea niitä siitä readerista vaan käydä itse blogeissa, saa sieltä readerin asetuksista lisättyä selaimen kirjanmerkkipalkkiin nappulan jolla pääsee aina seuraavaan uuteen blogimerkintään. :) Tykkään!

Miten sinne vasemmalle alas (jossa mulla nyt uutiset- kansio) saa lisättyä uuden kansion esim. Blogit ja sinne sitten laittaisin ne blogit joita haluan seurata?

Vierailija
13/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se on helpoin, koska on suomenkielinen :P siksi en käytä esim. bloglovinia, noista muista en ole kuullut. blogger-profiililla ei voi seurata kai kuin blogspot-blogeja...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi