Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten tää onnistuu???

03.02.2011 |

Miten onnistuu naimisissa saada yksin lapsi...siis mies ei halua lapsia ja mä haluan...eli onko mitään saumaa päästä lapsettomuusklinikoille yksinään ja saada yksinään lapsi vaikka on naimisissa???

En aio elää loppuelämääni ilman lasta ja haluan saada sen sitten vaikka yksin... Ja mies tästä tietoinen että haluan lapsen keinolla millä hyvänsä. Mutta luonnollista reittiä en voi saada se on ihan lääkärissä todettu...mutta tätä kautta voiko päästä hoitoihin naimisissa olevana ja yksin????

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko vieläkin samassa tilanteesa, että sinä haluat lapsen, mutta mies ei. Ajattelen ulkopuolisen silmin että mahtaako miehesi olla valmis kasvattamaan lasta jos hän ei sitä halua sinun kanssa tehdä? Miten se yhtälö perheessänne toimii, jos sinä olet lapsen kanssa ja miehesi ei. Perheessä yleensä kuitenkin molemmat osallistuvat kasvattamiseen ja hoitamiseen... En tiedä onko lapsettomuushoitojen saanti mahdotonta, mutta yleensä lähtökohta on kuitenkin että psriskunta yhdessä hakeutuu hoitoihin. Ja niin pitkälle kuin vaan voidaan niin käytetään omia sukusoluja. Vasta siinä tilanteessa mietitään luovutettujen solujen käyttöä, kun tiedetään että siittiöt taikka munasolut ovat niin huonolaatuisia että raskaus ei ala niiden vuoksi. Itse minulla ja miehelläni on hoidot aloitettu ja minä koen tämän rankkana "projektina" ehkä suurimpana ongelmana elämässämme ja jos mieheni ei olisi minua tässä tukemassa en yksin tästä selviytyisi! Siksikin kannattaa miettiä, että mihin ryhtyy jos miehestäsi ei olekkaan tukihenkilöksi. Helppoa tämä ei ole henkisesti! Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi