Miten toimitaan uuden miestuttavan kanssa?
Eli päädyin viime perjantaina baari-illan jälkeen sänkyyn afrikkalaisen miehen kanssa. Olin tosi kännissä, oli hauskaa jne.
Nyt toi mies haluaa tavata uudelleen perjantaina. Mä olen ujo, ja selvinpäin tapaaminen tuntuu tosi vaikealta... En tiedä yhtään mitä pitäisi puhua, mitä tehdä, sängyssäkään en osaa olla avoimesti selvänä.
Tuntuu tosi nololta, kun hän muistaa sen viime viikonlopun iloisen ja puheliaan, sängyssä villin naisen, ja nyt näkeekin sitten hiljaa sohvannurkassa istuvan, sängyssä lahnaa leikkivän naisen...
Ja selvennykseksi, että tää on mun eka yhdenyön juttu, ekaa kertaa olen tällaisessa tilanteessa, takana pitkä parisuhde, joka loppui muutama kuukausi sitten.
(Ja mitään vakavaa en siis halua, mutta sellainen sillon tällön- suhde olis kiva)
Kommentit (20)
Mitenhän musta tekee horon, jos elämäni aikana olen yhden "yhden yön jutun"(joka nyt venähti) viettänyt?
Ja osaan kyllä käyttää kortsuja kiitos vaan huolenpidosta:)
Olisko jollain jotain oikeaa asiaa? Edelleen kaipaan siis vinkkejä.. Mä oon niin huono tälläsissa, ja tosi epäsosiaalinen ja ujo :(
ap
Että katsot miltä tuntuu. Jos tuntuu epämukavalta tavata niin älä tapaa. Jos taas halu menee jännityksen edelle niin tavatkaa ihmeessä uudestaan. Sittenhän sen näkee miten tulette juttuun.
Että katsot miltä tuntuu. Jos tuntuu epämukavalta tavata niin älä tapaa. Jos taas halu menee jännityksen edelle niin tavatkaa ihmeessä uudestaan. Sittenhän sen näkee miten tulette juttuun.
kyllä se juttu alkaa siitä sujumaan jos on sujuakseen ilman rohkaisuryyyppyäkin.
Joku automaattioletus, että jokaisella mustalla miehellä on HIV, ja kukaan mustan miehen kanssa seksiä harrastava ei ymmärrä käyttää kumia?
Ujostelet ym. Mitä sitä kaartelemaan. Kyllä sitä miestäkin voi ujostuttaa. Kysy osaako hän laittaa jotain hyvää ruokaa. Kokatkaa yhdessä. Tai menkää elokuviin, siellä ei tarvitse jutella jos ujostuttaa. Minä itse kävin aikoinaan (15v) sitten samanlaisessa tilanteessa miehen kanssa järvenpään buistoblues konsertissa vai mikä lie tapahtuma olikaan. Siellä oli kiva ulkokonsertissa olla toisen lähellä ja tutkailla omia tunteita ja ajatuksia, mutta eihän siellä konsertissa voinut mitään keskustella. KOnsertin jälkeen minun piti lähteä kotiin, mutta lähdimmekin sitten yhdessä jonnekin aivan muualle.
Mutta joo, olis ollut ihan suomalaisiakin tarjolla, mutta kun ei ole ollut tapana tuijottaa ihonväriä, vaan ihan muita ominaisuuksia. Toisaalta kyllä tykkään mustien ulkonäöstäkin enemmän, mutta se ei silti ole pointti. Enkä kyllä ihan heti vaihtais suomalaisiin (2 min sisään ulos, ja kyljen kääntö)
Mutta kiitos sinulle joka annoit oikeasti neuvoja! En tiedä yhtään onko tuo mies suunnitellut jotain, käsitin että olisi tulossa tänne mun luokse, mutta saa nähdä..
ap
Mutta joo, olis ollut ihan suomalaisiakin tarjolla, mutta kun ei ole ollut tapana tuijottaa ihonväriä, vaan ihan muita ominaisuuksia. Toisaalta kyllä tykkään mustien ulkonäöstäkin enemmän, mutta se ei silti ole pointti. Enkä kyllä ihan heti vaihtais suomalaisiin (2 min sisään ulos, ja kyljen kääntö) Mutta kiitos sinulle joka annoit oikeasti neuvoja! En tiedä yhtään onko tuo mies suunnitellut jotain, käsitin että olisi tulossa tänne mun luokse, mutta saa nähdä.. ap
On Suomessa sellainen valloillaan juuri nyt.
En sinuna olisi edes maininnut mitään ihonväristä tuossa aloituksessakaan, vastaukset olisivat voineet olla erilaisia.
siis esim. keilaamaan tms. että et ehdi koko ajan miettiä ujouttasi. Jossakin kahvilan nurkassa varmasti "jäädyt".
eikä täällä pahemmin keilailla kyllä... Eli ihan jotain puhuttavaakin pitäisi keksiä.. Eikä tietenkään yhtään auta mun surkea englannintaitoni..
ap
Ei kai siihen viina tarvitse jos kolahtaa.
tarjoat sillekin ja juot tietenkin itsekin, että rentoudut. Jos se on tulossa vaan seksin takia, vai miltä susta itsestä tuntuu?
ota rohkasua :)
ehkä se mies onkin niin hauska että et hirveitä kännejä edes tartte.
tarjoat sillekin ja juot tietenkin itsekin, että rentoudut. Jos se on tulossa vaan seksin takia, vai miltä susta itsestä tuntuu?
Että haluaisi jotain vakavampaakin, mutta kuten sanoin, mä en halua... Sekin on yksi syy miksi tilanne ahdistaa omalla tavallaan, vaikka mukavaa onki.
Minä olen kuitenkin vasta eronnut, ja nautin sinkkuelämästäni, ja haluan olla sinkkuna vielä pitkään. Haluaisin tuosta miehestä lähinnä sellaisen panokaverin+ satunnaista seuraa kaikkeen hauskanpitoon, kuten baariin, leffaan jne...
En kuitenkaan haluaisi vedättää tätä miestä, jos se haluaa jotain muuta, mutta toisaalta näin aikaisessa vaiheessa en kyllä ala mitään keskustelujakaan asiasta käymään.
Mutta ehkä käyn huomenna alkon kautta, ja otan sopivasti shotteja ennenkun tulee tänne. Sen verran, että en ole kännissä, mutta että juttu kulkee:)
ap
sitten ehdottaa, että ette oliskaan sun luona ? Vaan menisitte ensteks käymään jossain ?
Mä ainakin sanoisin jo ennen tapaamista, että mua ujostuttaa ja taisin olla vähän kännissä kun viimeks tavattiin. ;)
Tai sitten otat vähän rohkasua ennen miehen tapaamista. Ehkei kuitenkaan kovin paljon, tulee huono vaikutelma jos aina kännissä oot:D