Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka kauan teillä ollut kipeitä supistuksia ennen varsinaista synnytyksen alkamista?

Vierailija
30.01.2011 |

kolmatta päivää itsellä. Välillä 10min välein sitten voi olla tunnin tauko ja taas tihenee. Huoh kauanko tätä kestää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mukavaa.

Vierailija
2/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaisia 7-10 minuutin välein tulevia supistelusessioita ennen varsinaista synnytystä varmaan 2-3 viikon ajan silloin tällöin. Pääsääntöisesti öisin. Ne siis kestivät parhaimmillaan sen 3-4 tuntia. Kipua oli sen verran etten oikein pystynyt nukkumaan, mutta ei kuitenkaan vielä niin paljoa, että olisin kokenut ne sellaisiksi, että sairaalaan pitää lähteä. Silti oli aina arvonta päällä, että pitääkö nyt mennä vai ei. Ja mistä tietää millon pitää mennä.

Sitten kun varsinainen synnytys alkoi, niin eka supistus mikä tuli, oli heti sellainen, että tiesi lähdön koittavan. Ei paljoa ollut arvailemisen varaa enää.

Mutta minulla niitä oli siis semmoiset 3 viikkoa. Ei tosin joka päivä mutta ihan tarpeeksi usein kuitenkin. Hermot meinas mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kohdalla ensimmäisestä kipeästä supistuksesta synnytykseen on mennyt 2h-3h.

Kivuttomia supistuksia oli jokaisen kanssa alle 30 viikolta.

Vierailija
4/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sairaalaan kerettiin.

Vierailija
5/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipeitä supistuksia joku vajaa 20 h, ennen kuin synnytys "virallisesti" alkoi, tokasta ei ainuttakaan.

Vierailija
6/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuttomia oli kyllä.

Tai sitten mulla on vaan korkea kipukynnys, koska esikoisen kohdalla kerkesin aueta jo 9cm:iin, ennenkuin kutsuin hoitajan katsomaan tilannetta (olin osastolla siis). Tuli kiire lähtö synnytyssaliin. :D

Vierailija
7/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaisia 7-10 minuutin välein tulevia supistelusessioita ennen varsinaista synnytystä varmaan 2-3 viikon ajan silloin tällöin. Pääsääntöisesti öisin. Ne siis kestivät parhaimmillaan sen 3-4 tuntia. Kipua oli sen verran etten oikein pystynyt nukkumaan, mutta ei kuitenkaan vielä niin paljoa, että olisin kokenut ne sellaisiksi, että sairaalaan pitää lähteä. Silti oli aina arvonta päällä, että pitääkö nyt mennä vai ei. Ja mistä tietää millon pitää mennä. Sitten kun varsinainen synnytys alkoi, niin eka supistus mikä tuli, oli heti sellainen, että tiesi lähdön koittavan. Ei paljoa ollut arvailemisen varaa enää. Mutta minulla niitä oli siis semmoiset 3 viikkoa. Ei tosin joka päivä mutta ihan tarpeeksi usein kuitenkin. Hermot meinas mennä.

kummassakin raskaudessa oli näin. Autoilu oli myös varma keino saada supistuksia aikaan. Kummatkin raskaudet meni 2 vkoa yli lasketun ajan. Hermo tosiaan meinasi mennä. Itsekseen lopulta käynnistyivät ja silloin kyllä nopeasti tiesi, että on tosi kyseessä.

Mulla varsinaiset synnytyssupistukset ovat olleet sellaisia, että ne ovat voimistuneet ja tihentyneet supistus supistukselta.

Vierailija
8/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä aamusta ollut voimakkaampia ku ed päivinä mutta harvemmin. Oiskohan nää nyt niitä 'oikeita' supistuksia. Esikoiselta meni ensin vedet ja vasta sairaalassa tunsin ensimmäiset kipeät supparit. Onhan tää arvontaa millon lähtä :) AP