Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko kertoa tuttaville että palstailet AV:llä?

Vierailija
26.01.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tetävät että palstailen.

Vierailija
2/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisia mä vain lueskelen netissä!

Vierailija
4/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka suurin osa ihmisistä on jus tuollaisia kuin te: näyttelette niin suurta city-ihmistä, käytte vaan näyttelyissä, luette Suomen Kuvalehteä, katsotte vaan laatuohjelmia ja syötte viininlehtikääryleitä.

Todellisuudessa siellä omassa asunnossa keitetään perunoita, paistetaan kalapuikkoja, katsotaan Salkkareita ja käydään AV:llä. Hah haa...

Vierailija
5/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus täällä vain käyn, en palstailekaan aktiivisesti en ainakaan tunnusta

Vierailija
6/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät myöskään minun tuttavani kerro millä sivuilla käyvät - ei me noin yleensä ottaen edes keskustella internetistä kun näemme. Ei minua kiinnosta, millä sivuilla kaverini käyvät, enkä usko että ketään kiinnostaa millä sivuilla minä käyn.

Vierailija
7/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka suurin osa ihmisistä on jus tuollaisia kuin te: näyttelette niin suurta city-ihmistä, käytte vaan näyttelyissä, luette Suomen Kuvalehteä, katsotte vaan laatuohjelmia ja syötte viininlehtikääryleitä.

Todellisuudessa siellä omassa asunnossa keitetään perunoita, paistetaan kalapuikkoja, katsotaan Salkkareita ja käydään AV:llä. Hah haa...

city-ihmistä, näyttelyissä en enää kovin usein käy (kun ei täällä meillä päin niitä ole), Suomen kuvalehteä luen satunnaisesti, katson lähinnä laatuohjelmia (Areenasta ja DVD:ltä, TV:tä ei ole) ja syön joskus viininlehtikääryleitä. Keitän perunoita toisinaan, en paista kalapuikkoja (koska olemme kasvissyöjiä), en katso Salkkareita (koska inhoan niitä verisesti eikä meillä edes ole telkkaria) ja käyn AV:lla. Hah haa?

Vierailija
8/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistossa nauretaan monesti yhdessä tyhmille jutuille, joita ollaan luettu täältä! :)

Ei olla täällä Espoossa niin hienoja, ettei voida palstailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi