Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään ihan normaali

Vierailija
25.01.2011 |

pukeutua kaikenlaisiin hepeniin, kun harrastaa seksiä? Ihan just tajusin, että viimeksi tuo tapahtui meillä 90-luvun puolella. Kaikenkukkuraksi pukeudun pääsääntöisesti mummokalsareihin. Alusvaatteista on tullut minulle pelkkä vaate, jotka vedetään päälle ennen päällysvaatteita. En edes ajattele niiden ulkonäköä. Mukavuus ja hinta ratkaisee. Mies ei kyllä ole edes pyytänyt mitään seksiasuja, joten ei kai niitä kaipaakaan. Niin sitä vaan, että onko yleisempää pukeutua seksiasuihin, kuin ei ole? Mä olen jo ihan pihallakin tän päivän seksihepenemuodista.. =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutua kaikenlaisiin hepeniin, kun harrastaa seksiä? Ihan just tajusin, että viimeksi tuo tapahtui meillä 90-luvun puolella. Kaikenkukkuraksi pukeudun pääsääntöisesti mummokalsareihin. Alusvaatteista on tullut minulle pelkkä vaate, jotka vedetään päälle ennen päällysvaatteita. En edes ajattele niiden ulkonäköä. Mukavuus ja hinta ratkaisee. Mies ei kyllä ole edes pyytänyt mitään seksiasuja, joten ei kai niitä kaipaakaan. Niin sitä vaan, että onko yleisempää pukeutua seksiasuihin, kuin ei ole? Mä olen jo ihan pihallakin tän päivän seksihepenemuodista.. =)

Heippa, vaimoni haluaa välillä panemisen jälkeen fistausta, kun otan käteni pois hän haluaa että pyyhin eritteistä liukkaan käteni hänen mustille rintaliiveille. Mitähän en tekisi rakkaan vaimoni pyynnöstä seksiasioissa.M45.

Vierailija
2/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletka tylsä nainen! Itselleni seksikkäät alusvaatteet kuuluvat lähes jokaiseen kertaan, kun harrastamme seksiä ja minulla onkin hepeniä vaikka muille jakaa.. Erilaiset roolileikit asiaankuuluvine asuineen kuuluu, tottakai, myös meidän normaaliin seksielämään. Yhdessä on oltu 6 vuotta, eikä vielä näy loppua intohimolle! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä naisen alusvaatteet, ovat ne sitten "hienompia" hepeneitä tai mummopöksyä, edusta minkäänlaista seksikkyyttä tai sen puutetta. Onhan kauniit alusvaatteet toki mukavan näköisiä, ei siinä mitään, mutta mun silmissä ne ei tee ketään seksikkäämmäksi, kuten eivät mitkään vaatteet epäseksikkääksi.

- mies, 44 v. -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän