Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa vaatteistani on kirpparilta, eikä sitä kukaan arvaa. En ymmärrä kirppareita vältteleviä

Vierailija
22.01.2011 |

Miksi maksaa enemmän jostakin minkä voi saada halvemmalla? Isoin osa vaatteistani on kirpparilta, enkä näytä miltään kassialmalta, niin kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan jos eivät näe minua. Kirppareilta löytyy ihan siistejä vaatteita, merkkivaatteitakin. Jos voin löytää sopivan vaatteen kirppikseltä parilla eurolla, en rupea sitä kaupasta ostamaan useammalla kympillä.

Minulla on ihan tavis merkkejä kuten Vero Modan ja Espritin vaatteita, ja sitten on laadukkaampia merkkejä kuten Aaltosen kenkiä yms.

Enkä osta kuluneen näköistä vaatetta, osa on jopa ollut käyttämättömiä. Talvitakinkin löysin 8 eurolla, eikä näkynyt yhtään kulumia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisesti pukeutuva löytää aina sopivaa päällepantavaa jopa kirpputorilta.

Minunki villakangastakki maksoi melkein 10 vuotta sitten 10 euroa ja menee edelleen uudesta kun on kashmiria.

Vierailija
2/10 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin puolipitkän, ihan modernin, mustan villakangastakin 3 Eurolla. Pinta oli aivan kuin käyttämätön.

Harmitti, kun vieressä oli merkkivaatetta (Rils, Mexx, Andiata) todella edullisesti. Esimerkiksi Rilsin täysin priiman jakun olisi saanut 5 Eurolla... Piru, oli kokoa 36.:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei ole ostaa paskaa, ei uutena eikä kirpparilta.

Vierailija
4/10 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on muitakin :)

Itse olen löytänyt myös esim. kotimaiset nahkasaappaat 3 eurolla, ja olivat juuri sopivan malliset minun jalkaani

T:ap

Vierailija
5/10 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis mitenkään välttele niitä, mutta silloin harvoin, jos sinne ehdin, on tavarat aika järkkyä.

Mä uskon, että jos jatkuvasti ja säännöllisesti kiertää, saa varmaan ihan hyvää hyvää kamaakin, mutta kun ei ole aikaa, on sinne aivan turha mennä. Kaupasta saa trendikästä vaatetta halvalla, vaikka sitten huonolaatuistakin, mutta kauankos niitä vaatteita käytetään...

Vierailija
6/10 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa laadukasta, vaikka sitten kirpparilta, sitä voi käyttää pitkään. Ei tarvitse kokoa ajan kaupoissa ravata uusia etsimässä.

En siis mitenkään välttele niitä, mutta silloin harvoin, jos sinne ehdin, on tavarat aika järkkyä.

Mä uskon, että jos jatkuvasti ja säännöllisesti kiertää, saa varmaan ihan hyvää hyvää kamaakin, mutta kun ei ole aikaa, on sinne aivan turha mennä. Kaupasta saa trendikästä vaatetta halvalla, vaikka sitten huonolaatuistakin, mutta kauankos niitä vaatteita käytetään...

Vierailija
7/10 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa trendikästä vaatetta halvalla, vaikka sitten huonolaatuistakin, mutta kauankos niitä vaatteita käytetään...

mikä näkyy paitsi tuotteen hinnassa uutena myös käyttöiässä.

Vierailija
8/10 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan käynyt kirppiksellä. Minäkin olen tehnyt paljon hyviä löytöjä.

Vierailija
9/10 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuisten vaatteille.

Vierailija
10/10 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rehellisesti sanottuna tuskin kovin kauaa pitäisin mitään vaatteita. Aika menee ohi monista vaatteista.

Kaupasta saa trendikästä vaatetta halvalla, vaikka sitten huonolaatuistakin, mutta kauankos niitä vaatteita käytetään...

mikä näkyy paitsi tuotteen hinnassa uutena myös käyttöiässä.