Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanookaas, voiko häihin laittaa leggingsit?

Vierailija
19.01.2011 |

talvihäihin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN LAITA MINKÄÄNLAISIA LEGGINSSEJÄ. :D

Muutama häihin tuleva ystävä oli sitä mieltä, että voi laittaa, siksi kysyin. Itse olisin siksi laittanut, kun mekko on niin lyhyt, etten kehtaa sukkahousuja sen kanssa laittaa. Yritän siis löytää uuden mekon (tämä aikaisempi siis ollut jo kaapissa, en ole sitä ostanut nyt), jonka kanssa voin laittaa sukkahousut.

ap

Vierailija
2/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku mulla oli sekä häissä, että oman lapsen ristiäisissä leggingsit mekon kanssa!

Vierailija
4/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin siksi laittanut, kun mekko on niin lyhyt, etten kehtaa sukkahousuja sen kanssa laittaa.

auttaa mekon lyhyyteen? Muuttuuko ne maagisesti housuiksi, kun mekko lyhenee vai mitä ihmettä?

Tämä kohta on multa jäänyt aina ymmärtämättä.

Vierailija
5/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mekko on liian lyhyt, niin miten niin et kehtaa laittaa sukkahousuja? Jääkö housuosa näkyviin? Silloin se on musta paita eikä mekko...

Vierailija
6/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin siksi laittanut, kun mekko on niin lyhyt, etten kehtaa sukkahousuja sen kanssa laittaa.

auttaa mekon lyhyyteen? Muuttuuko ne maagisesti housuiksi, kun mekko lyhenee vai mitä ihmettä? Tämä kohta on multa jäänyt aina ymmärtämättä.

jos esim. vauvan kanssa joutuu kumartumaan. ja ei, en tarkoita, että koko takapuoli silloin näkyisi :D

ap

Vierailija
7/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne tiukat ihonmyötäiset pitkät kalsarit

auttaa mekon lyhyyteen? Muuttuuko ne maagisesti housuiksi, kun mekko lyhenee vai mitä ihmettä?

Tämä kohta on multa jäänyt aina ymmärtämättä.

Legginsien alla on alushousut, eikä niistä näy läpi (trikoolegginseistä ja tregginseistä siis) joten ne luetaan päällysvaatteeksi. Lyhyen hameen kanssa pidetyt legginsit estävät alushousujen näkymisen, minkä tapahtuminen kulttuurissamme olisi häpeällistä tai sopimatonta. Saman ruumiinkohdan näkyminen trikookankaalla peitettynä (tai myöskään uimapukukankaalla peitettynä) ei ole sopimatonta. Siten se auttaa.

Hauskinta tässä on se, että paksujenkin sukkahousujen kanssa "vilauttaminen" on sopimatonta, vaikka kangas ei juuri eroa legginseistä (eikä ollenkaan, jos leksat ovat sukkahousukangasta...). Tämähän johtuu siitä, että sukkahousut ovat enemmän alusvaate ja kulttuurisesti ollut seksuaalisesti latautunut naisten vaate.

Vierailija
8/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan sovi mitkään legginssit!

Legginsit ovat perusvaate, joita käytetään perus hameiden kanssa arkipäivisin.

ns. juhlalegginssit ovat bileiltoja - ei häitä varten!

Laita nyt hyvä ihminen mielummin vaikka paksut mustat sukkahousut. Legginssit tekevät sinut halvan näköiseksi...

ps. juhlamekko ja legginssit ovat ihan hirveä yhdistelmä!! sama kuin olisi merkki korkokengät ja anttilasta ostettu t-paita-yöpaita.............

Vierailija
9/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan ne ihan sellaisenaan ja kovasti näkysällä aika moukkamainen asuste.

Vierailija
10/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kategoriaa T-paidan ja shortsien kanssa. Ei ole juhlavaate.

Vierailija
11/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläkin joitain "juhlalegginsejä" eli kyllä niitä on ihan sitä varten tehtykin, että juhliin laitetaan :).

Juhliin tietenkin juhlapukeutuminen, joten ihan perustrikoita en laittaisi.

Vierailija
12/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vähän sama kuin pitkät kalsarit? Ei nyt ainakaan häihin?

Vierailija
13/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehkä enemmän johonkin bilekäyttöön tms., ei oikein häihin kuitenkaan...

Vierailija
14/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muilla on iltapuvut tai edes cocktailmekot, ei voi laittaa. Jos on siitä asteen rennompaa, niin "juhlalegginssit" voi laittaa. Kyllähän niitä esim. oopperassa näkee.

Tosin talvihäissä legginsit ovat hiukan hassut, kun paljasta jalkaa pilkottaa...

Vierailija
15/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä moni väittää ettei voisi laittaa, niin kyllä meillä ainakin oli häissä paljonkin porukkaa tuulipuvuissa ja leggingseissä. Miehet oli bermudashortseissa ja reikäpaidoissa.

Vierailija
16/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/jeane-blush-396/astrid-leggings-…

Tosin itse en pistäisi minkäänlaisia leggingsejä häihin, menen aina jonkinlaisessa iltapuvussa niin suureen juhlaan. Toki jos tuttavapiirissäsi ei ole tapana pukeutua niin juhlavasti niin voit jotkut "juhla"leggingsit laittaa.

Perus trikooleggingsejä en kyllä laittaisi edes kauppareissulle. hyi! :-D

Vierailija
17/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUt missään tapauksessa ei muuten varsinkaan mikäli ne katkee nilkkaan.Juhlapukeutumisen pitää olla ns."jatkuvaa".

Mutta mikäli haluat täyden varmuuden kysy hääparilta.Itse en tajua mikset voi kunnioittaa tilaisuutta ja laittaa laadukkaita paksumpia sukkahousuja???

Vierailija
18/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muilla on iltapuvut tai edes cocktailmekot, ei voi laittaa. Jos on siitä asteen rennompaa, niin "juhlalegginssit" voi laittaa. Kyllähän niitä esim. oopperassa näkee.

Tosin talvihäissä legginsit ovat hiukan hassut, kun paljasta jalkaa pilkottaa...

Vierailija
19/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tajua mikset voi kunnioittaa tilaisuutta ja laittaa laadukkaita paksumpia sukkahousuja???

Ja toiseksi, miksi pitäisi erityisesti laittaa paksut sukkahousut?

Vierailija
20/24 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä edes mielikuvitus moiseen kun itse miellän ne täysin lypsyvaatteiksi vaikka niitä valitettavasti näkee helsingin keskustassakin jopa viiskymppisillä eikä pelkästään ala-ikäisillä tytöillä joilla ihan ymmärrettävästi tyylitaju hakusessa.Mut laita ihmessä jos vaik morsiamelle sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan