Paistaa se onni risukasaankin :)
Erosin alkoholistimiehestäni yli 6 vuotta sitten. Muutin lasten kanssa yksin asumaan. 2,5 vuotta eron jälkeen löysin miehen, jonka kanssa seurustelin vuoden - tuli ero. Olin masentunut ja onneton.
Viime kesänä, yhtenä keskiviikkoisena iltana, menin terassille oluelle hyvän keikan jälkeen ja sieltä löytyi elämäni mies.
En uskonut, että vielä tässä 42 vuoden iässä voisin kokea jotain niin suurta ja mullistavaa. Rakastuin. Olen löytänyt rinnalleni upean miehen. Lokakuussa muutimme ensimmäiseen yhteiseen kotiimme. Poikani asuvat meidän kanssa. Rakastan tuota miestä täydestä sydämestäni. Hän on huomaavainen, rakastava ja tekee kanssani kotitöitä. Olen onnellinen joka päivästä hänen kanssaan!
Kommentit (7)
Joskus nuo miehet tulevat vaan ihan ilman ennakkovaroitusta :D
"Ei se kuitenkaan onnistu. Joku Auervaara se kuitenkin ja vie sun rahat ja pettää sua"
Eli nyt on se virallinen av.viesti laitettu.
Onnea valtavasti teille. Ihana viesti näin aamutuimaan.
Eli nyt on se virallinen av.viesti laitettu.
et puuttunut vielä sanonnan virheelliseen käyttöön. Onni ei paista, eikä sillä ole mitään tekemistä risukasojen kanssa.
Eli onnea vaan :)
vaan kukkia ja pusuja, sanoi se entinen akkakin?
ihana kuulla valilla, kuinka ihmiset ovat onnellisia...joskus tuntuu, etta taalla ihmiset ei muuta tee kuin valittaa, eivatka osaa arvostaa sita mita heilla on!!
ja tiedan tunteen mita on loytaa joku joka kerrassaan on se "oikea". kaikki vain loksahtaa paikoilleen.
Onnea teille molemmille ja pitakaa yhdessa hyva huoli toisistanne ja suhteestanne :)