Ihastus työkaveriin
Tämä on nyt ehkä turhaa avautumista, mutta pitää päästä vähän selittämään. Olen siis avoliitossa mieheni kanssa, häät on suunniteltu pidettävän vuoden päästä ja lastakin on alettu yritämään pari kuukautta sitten. Nyt kuitenkin suhde mennyt hieman huonoon jamaan, mies ei enää suostu tekemään mitään kanssani, löhöää kaiket illat sohvalla ja menee nukkumaan 19-20 maissa. Aloin sitten juttelemaan netissä työkaverini kanssa välillä iltaisin ja nyt olen hieman ihastunut häneen ja hän minuun. Tällä hetkellä tekisi niin mieli vain erota ja alkaa tapailla työkaveria, mutta pohjimmiltani rakastan kuitenkin miestäni ja eroaminen on niin työlästä kun on asuntolainat jne. Enkä halua lähteä pettämis-linjalle. Onko tällaiset ihastukset ohimeneviä?
Kommentit (5)
Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella, joten ilman muuta kannattaa jättää nykyinen mies ja lähteä rakentamaan uutta onnea työkaverin kanssa. Onnea matkaan.
Teillä on selvät suunnitelmat miehesi kanssa, ja nyt tuntuu, että siihen ei mahdu enää mitään spontaania ja jännittävää. Sitä haet sitten salasuhteestasi.
Miten olisi, jos kertoisit miehellesi, että haluaisit muutakin kuin vain nukkuvan miehen? Yrittäisit ensin keskustella hänen kanssaan, puuhata ja viettää aikaa, jolloin tiedät, mitä todella menetät ihastuksen takia. Jos se ihastus tuntuu silti kaiken vaivan arvoiselta, niin sitten vaan ero.
Mene työkaverisi kanssa yksiin ja elä onnellista elämää. Et enää rakasta miestäsi. Saatatte saada suhteenne kuntoon mutta kadut sen jatkamista uudelleen tulevaisuudessa. Mies ei tuosta muuksi muutu. Tilanne on vaan sitten mutkikkaampi kun lapsia pyörii jaloissa. t. meedio
että olen siis puhunut miehen kanssa muutamankin kerran tästä ettei hän enää tee mitään, mutta aina viittaa vain väsymykseen ja työstressiin tai johonkin vastaavaan. Hänelle ei tosiaan maistu mikään tekeminen, seksikin nyt takkuaa kun mies ei oikein tahdo. Ehkäisyn haluaisinkin takaisin ja puhuin siitä tänään miehelleni että ehkä tähän tilanteeseen ei nyt kannata lasta yrittämään, mutta hän ei ollut samaa mieltä kun haluaa niin kovasti lapsen ja ei ilmeisesti näe suhteessa vikaa. Olen itse meneväinen ihminen enkä tykkää nyhjätä päivät pitkät vain sohvalla, vaan haluaisin käydä yhdessä kaupungilla ja vaikka keilaamassa ja harrastaa liikuntaa yhdessä. Jotenkin niin turhauttava tilanne =/
ja lykkää häitä.
Mieti rauhassa, mitä haluat!