Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseluottamus kohenee vanhemmiten, kaikillako?

Vierailija
08.01.2011 |

Olen huomannut, että kun olen nyt kolmikymppinen, pidän itsestäni paljon enemmän kuin nuorempana, osaan vaatia asioita ja arvostan itseäni niin, etten suostu ihan mihin tahansa. Tunnen itseni alani asiantuntijaksi työssä, olen alkanut pitää esiintymisestä ja saan vaativia tehtäviä ja palkankorotuksia pyytämättä. Vartalonikin suhteen olen todella tyytyväinen, en muuttaisi kehossani mitään, vaikka ennen olen ollut suorastaan syömishäiriöinen ja nuorempana jopa vihannut kroppaani. En edes vahdi enää painoani. Muutenkin tuntuu, että olen löytänyt tyylini, kasvoni ovat kaunistuneet vanhemmiten ("teiniläskit" lähteneet ja iho parantunut) ja seksuaalisestikin tunnen olevani vetovoimaisempi ja nauttivani enemmän kuin koskaan. Samoin tunnen itseni vapautuneemmaksi ja rohkeammaksi niin ystväieni kuin tuntemattomien seurassa.

Kaikki tämä on alkanut jotenkin kohottamaan itseluottamustani nyt kolmikymppisenä. Mietinkin, että johtuuko tämä muutos iästä vai mitä on tapahtunut? Oletteko muut huomanneet nousua itseluottamuksessanne vanhemmiten?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan