Onko teillä (ollut) raskausarpia jo ennen lasten saantia?
Ajattelin vaan kun täällä tuntuu olevan niin hoikkaa porukkaa että tunnen olevani ihan luuseri. Mulla ei ole edes lapsia vielä, olen 23 ja raskausarpia on reisissä ja rinnoissa... Surullista :( Onko kohtalotovereita?
Kommentit (5)
Useimmilla naisilla, joilla muodot kasvavat teini-iässä, on jonkin verran raskausarpia, mutta useimmillahan ne vaalenevat ajan myötä melko huomammattomiksi - tulivatpa milloin vain. Jos se huolestuttaa, mitä mies ajattelee, yhtäkään miestä, jonka olen tavannut, raskausarpeni eivät ole häirinneet tippakaan. N 39
Olisinko ollut jotain 13-14v kun sain raskausarpia reisiin. Onneksi olivat vaaleita ja näkyivät lähinnä erikseen ruskettuneella iholla.
Ja olin tuolloin murrosikäisenä ja nuorena aikuisena todella hoikka (ei ollut kilon kiloa ylimääräistä, pikemminkin liian vähän). Murrosikä vain sai sen langanlaihan lantion ja reidet levenemään laihoiksi ja teki reisiin ne raskausarvet.
Rintoihin arpeni taisin saada raskauden myötä. Vatsaan ne tuli vasta muutama toisesta lapsesta ja vähän lisää kolmannesta (ekasta ei tullut mitään).
Ja tyttärelleni tuli ensimmäiset raskausarvet jo 10-vuotiaana. Varmaan suunnilleen samanikäisenä on mullekin aikoinaan tullut. Eikä me olla edes raskaita :)
rintoihin ja lanteisiin.
Sen jälkeen niitä ei ole sen koommin tullut, raskauksia ja lapsia kolme! Ja teini-iässä tulleet ovat jo ehtineet haalistua lähestulkoon kokonaan pois, ei huomaa ellei "osaa katsoa".
Niiden aikana paino on seilannut ylös alas 10kg haarukassa. Ja se näkyy arpina reisissä. Vähän jopa poskissa (kuukasvot).