Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten sitä sais otettua itseään niskasta kiinni ja jatkaa laihista

Vierailija
07.01.2011 |

ja terveellisiä elämän tapoja. Herkkuja on vielä joululta jäljellä, uutta en osta. Luotan siihen että nuo kun saa pois niin sitten.

Maanantaina lähden salille ja uimaan kuitenkin. Josko se siitä alkaa.

164/94

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsele itseäsi nakuna kokovartalopeilistä ja mieti, miltä haluat oikeasti näyttää.

Vierailija
2/5 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni aikoinaan hyvin, kun laihdutin ajatuksella kilo/kuukausi. Sain vuoden aikana tiputettua 17 kg ja (10 vaatekokoa).

Voisitko kenties lahjoitta herkkuja pois, jos se haittaa laihiksen jatkamista? Onko sinun "pakko" syödä niitä yksin? Niin ja millaisista herkuista oikein on kyse; suklaastako? =)

Voisithan jo nyt "räväyttää" pitkällä kävelylenkillä tms. Joka tapauksessa, onnea laihiksellesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni aikoinaan hyvin, kun laihdutin ajatuksella kilo/kuukausi. Sain vuoden aikana tiputettua 17 kg ja (10 vaatekokoa).

Voisitko kenties lahjoitta herkkuja pois, jos se haittaa laihiksen jatkamista? Onko sinun "pakko" syödä niitä yksin? Niin ja millaisista herkuista oikein on kyse; suklaastako? =)

Voisithan jo nyt "räväyttää" pitkällä kävelylenkillä tms. Joka tapauksessa, onnea laihiksellesi!

Olen laihtunut nyt sen 6kg joista on joulukuun aikana tullut takaisin 2kg.

Niin, miksi ihmeessä minun täytyy syödä noi herkut, suklaata lähinnä.

Miksi en aloittaisi jo tänään? Söin jo aamulla suklaata joten eihän mun tarvitse enempää syödä. Nyt loppu!! Houkuttelen lapset kanssani tekemään jumppaa tässä kotona, Lapset kyllä stemppaa äitiä. En keksi enää selitystä tälle päivälle ja niitä tekosyitä.

Kiitos kiitos, se jatkuu nyt eikä maanantaina!!

ap

Vierailija
4/5 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut nyt sen 6kg joista on joulukuun aikana tullut takaisin 2kg.

Niin, miksi ihmeessä minun täytyy syödä noi herkut, suklaata lähinnä.

Miksi en aloittaisi jo tänään? Söin jo aamulla suklaata joten eihän mun tarvitse enempää syödä. Nyt loppu!! Houkuttelen lapset kanssani tekemään jumppaa tässä kotona, Lapset kyllä stemppaa äitiä. En keksi enää selitystä tälle päivälle ja niitä tekosyitä.

Kiitos kiitos, se jatkuu nyt eikä maanantaina!!

ap

Vierailija
5/5 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on niiiin ihana ilma, että pienen reippailun jälkeen ei syitä tarvitse enää etsiä..