Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin nyt GofatGo ruokaostoksille

Vierailija
07.01.2011 |

yksipuolista tulee olemaan, mutta kokeillaan=)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskeskelin yhteen kuinka paljon per päivä menee rahkaa ja raejuustoa.

En ole mikään gourmet-kokki, mietin et kuinka saan ruoasta monipuolista, ettei tympäse heti alkuun! Vinkkejä!!?

Vierailija
2/5 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset nyt pikkuhiljaa tajuaisi että MONIPUOLINEN terveellinen ruokavalio kohtuullisessa määrin ja siihen päivittäinen liikunta päälle on painon pudotuksen kannalta oleellisinta. Eikä mikään rahkalla kituuttaminen kuukauden verran jonka jälkeen kaikkea tekee mieli ja kilot varmasti tulee takaisin.

Mä oon itse aikoinani laihduttanut kiloklubin avulla, josta näki hyvin, kuinka terveellisesti, riittävästi ja monipuolisesti syö. Ja ei oo kilot tullut takaisin kun terveellinen elämäntapa jäi päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset nyt pikkuhiljaa tajuaisi että MONIPUOLINEN terveellinen ruokavalio kohtuullisessa määrin ja siihen päivittäinen liikunta päälle on painon pudotuksen kannalta oleellisinta. Eikä mikään rahkalla kituuttaminen kuukauden verran jonka jälkeen kaikkea tekee mieli ja kilot varmasti tulee takaisin.

Mä oon itse aikoinani laihduttanut kiloklubin avulla, josta näki hyvin, kuinka terveellisesti, riittävästi ja monipuolisesti syö. Ja ei oo kilot tullut takaisin kun terveellinen elämäntapa jäi päälle.

Ja kasvikset ja vähärasvainen liha on mielestäni aika terveellinen ja monipuolinen ateria.

Vierailija
4/5 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ruokalistan näkee?

Vierailija
5/5 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo vielä tullu s-postia :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme