Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultainen mieheni! Olen siis sairas ja pomo halusi tältä päivältä

Vierailija
07.01.2011 |

saikkulapun. Yö meni oksennellessa ja olo kuin jyrän alle jäänellä (aika pahasti olen koukussa av kun nyt tilitän).

Julkisilla kulkuvälineillä en jaksanut lähteä lääkäriin.

Mieheni sitten tukka putkella hoiti työnsä siihen malliin, että pääsi viemään minut lääkäriin.

Ruokatuntinsa siinä meni ja joutui eväsleivän kanssa takaisin töihin.

Jos ei alvariinsa ole saikulla niin vähän voisi pomot miettiä, vaatiakko sitä lääkärilappua.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työntekijöitä kohdeltaisiin täysin eriarvoisesti.

Vierailija
2/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saikkulapun. Yö meni oksennellessa ja olo kuin jyrän alle jäänellä (aika pahasti olen koukussa av kun nyt tilitän).

Julkisilla kulkuvälineillä en jaksanut lähteä lääkäriin.

Mieheni sitten tukka putkella hoiti työnsä siihen malliin, että pääsi viemään minut lääkäriin.

Ruokatuntinsa siinä meni ja joutui eväsleivän kanssa takaisin töihin.

Jos ei alvariinsa ole saikulla niin vähän voisi pomot miettiä, vaatiakko sitä lääkärilappua.

yleensä johtoryhmät eikä yksittäiset pomot. Poikkeuksia ei voi olla, vaikka sun miehellä olis kuinka kiireinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3pvä sairaana omalla ilmoituksella.

Kyse on pelkästään minun alueeni esimiehestä. ap

Vierailija
4/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sen saikkulapun pelkällä puhelinsoitolla jos on esim vatsatauti eikä poistuminen rakkaan kotivessan luota tunnu järekevältä....

Vierailija
5/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan täysi oikeus vaatia se saikkulappu jokaisesta poissaolopäivästä, vaikka työntekijä olis vain kerran kahdessa vuodessa saikulla. Samat säännöt kaikille.

Ja mä olisin kyllä ihmetellyt, jos mies EI tuossa tilanteessa olisi lääkäriin kuskannut.

Vierailija
6/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tullut viemään sua autolla lääkäriin?

Eipä taida normaalisti tehdä sitten yhtään mitään vai?

Vierailija
7/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kotiin? Meillä saa olla kanssa sen 3 päivää omalla ilmoituksella. Kun liikkeellä on kunnon influenssia niin jopa 5 päivää saa olla.

Minä myös kunnalla töissä.

Vierailija
8/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa tullut viemään sua autolla lääkäriin?

Eipä taida normaalisti tehdä sitten yhtään mitään vai?

Vierailija
9/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkipäivän rakkaudentekoja, ihanaa ja helluista.

Kyllä niitä miehiä sopii arvostaa eikä aina vaan arvostella.

Vierailija
10/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tarvetta. Toisaalta pääsisin myös taksilla, jos mies ei pääsisi.

Vierailija
11/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken kotiin? Meillä saa olla kanssa sen 3 päivää omalla ilmoituksella. Kun liikkeellä on kunnon influenssia niin jopa 5 päivää saa olla. Minä myös kunnalla töissä.

Tosin minä en tarvitse saikkulappua, työnantaja luottaa.

Vierailija
12/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisesta sairaspoissaolosta saikkulapun vai koko työyhteisöltä? Vai vain tältä päivältä?

Syitä ja perusteluita esimiehen vaatimukselle on monia. Esim. työyhteisössä on useampia, jotka säännöllisesti ovat poissa pyhien yhteydessä, jolloin hän on tehnyt päätöksen vaatia kaikilta sairaspoissaololapun loppiaisen jälkeiseltä perjantailta.

Vierailija
13/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus ja ripuli on nyt vaan niin ikäviä vaivoja kun joutuu ihmisten ilmoille. ap

Vierailija
14/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa jatkaa vuosilomaa sairaslomalla, Muuten riittää oma ilmoitus kolmesta päivästä. Mutta kyllähän se on tosiasia, että vähemmän koulutetuilla aloilla sairastumiset lisääntyvät pyhäpäivien yhteydessä.

Vierailija
15/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä työnantajat voisivat olla kuormittamatta lääkärien vastaanottoja joutavanpäiväisillä todistusvaatimuksilla! Se on ihan ok, jos kolmen päivän jälkeen jo lappua vaaditaan, mutta että yhden päivän poissaoloista! Se tuntuu jo kiusanteolta.Lääkärit ovat muutenkin ylityöllistettyjä!

Vierailija
16/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselläni ei ole niin kurjaa, että jo yhdestä päivästä joutuu todistuksia hakemaan.

kyllä työnantajat voisivat olla kuormittamatta lääkärien vastaanottoja joutavanpäiväisillä todistusvaatimuksilla! Se on ihan ok, jos kolmen päivän jälkeen jo lappua vaaditaan, mutta että yhden päivän poissaoloista! Se tuntuu jo kiusanteolta.Lääkärit ovat muutenkin ylityöllistettyjä!

Vierailija
17/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantaja voi sillä hakea palkanmaksua Kelalta. Jos todistusta ei ole, työnantaja joutuu maksamaan palkan ajalta, jolloin työntekijä ei ole töissä vaan sairastaa. Ilman muuta työnantaja silloin vaatii poissaolotodistuksen.

Vierailija
18/18 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan töihin, että saa laittaa sairaslomapäivät suosiolla palkattomiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän