Rv 41+2 ja nyt vielä hirvee flunssa!
Aikaisia Huomenia vaan! =)
Meillä taas valvotaan kun olotilat ei salli nukkumistakaan. Alkuviikosta ollaan menossa yliaikaiskontrolliin, toivottavasti viimeistään sit jo alkais tapahtua jotain. Nyt vielä sain hirveen flunssan kaupanpäällisiksi, voikohan siitä olla jotain haittaa? :(
Alkaa inhottaa nää valvotut yöt ja todella tuskainen olo. Supistuksia on parina-kolmena päivänä tullut, ei säännöllisiä ja tulppakin on jo lähtenyt. Kohtalontovereita? :(
Kommentit (9)
Se enteilee alkavaa synnytystä. kahden päivän päästä oot jakautunut. :)) Ainakin mun ystäväpiirissä tää on alkanut olla jo aika vakio.
Ja joo, ei tähän oo tieteellistä faktaa tukena, ollaan vaan havaittu. Eikä vuoden ajallakaan tunnu olevan väliä.
mieltä ja kehoa kummasti jos tää oliskin vaikka jotain loppuraskauden flunssaa =) Nyt sitten innolla odottelemaan pahenevia supistuksia ja jos vaikka tulis lähtö meillekin jo vihdoin ja viimein :)
Jos flunssa voi joskus olla positiivinen, oliskohan tää nyt sitten sitä! Innolla jäämme seuraamaan mitä tapahtunee! ajankohta olis oikeen sopiva, alkuvuoteen meni, eikä joutunu lapsi pieni olemaan loppuvuoden lapsia ;)
samassa jamassa? :( iltaisella voi olla parempi määrä ihmisiä netissä ihmettelemässä.
Apteekissakin tuli käytyä mut vähän vähäisesti on tarjolla mitään lääkettä tähän oloon!
Ei kai auttane muu kun toivoa että enteilis synnytyksen alkua. Mites muilla?
limakalvot alkavat oikeastikin käyttäytymään ikään kuin olisi flunssa. Kätilö sanoi ja kertoi, että lähes kaikki tulevat vähintäänkin nokkatukossa synnyttymään.
Onnea, ehkä lähdet jo ensi yönä?
senkun tukkoilee ja vuotanee :( toivottavasti tää odotus huipentuu nyt tähän ja päästäis kohta lähtemään synnyttämään! muutenkaan ei kauheasti kiinnosta se käynnistys vaihtoehto, joten syytä olis alkaa vaapan tulemaan =)
miten voikin yhdelle ihmiselle osua kaikki kohdalle. :)
Mä en ikinä uskaltaisi päästää raskautta yli 40 +1 tai 2. Lapsen riski syntyä vihreästä vedestä kasvaa huimasti ja vauva voi olla iso. Oon näitä tapauksia töissä nähnyt ihan hurjasti. 42rv on jo tosi iso riski!
Mä en ikinä uskaltaisi päästää raskautta yli 40 +1 tai 2. Lapsen riski syntyä vihreästä vedestä kasvaa huimasti ja vauva voi olla iso. Oon näitä tapauksia töissä nähnyt ihan hurjasti. 42rv on jo tosi iso riski!
mahdollisuutta käynnistykseen mutta koska vauvanpainoarvio on ok, ja mulla ja vauvalla ei ole hätää, ei ollut mitään syytä synnytystä lähteä käynnistämään! Enhän minä täällä muuten vaivojani jakaisi jos käynnistykseen voisi vaan kävellä "aikaa tilaamatta" :)
Flunssa jatkuu edelleen, että josko tänään jo synnyttämään? ;) odotus jatkuu!!
Ilokaasua jouduin vetämään suun kautta kun nenä oli tukossa. Tulos: oksensin. Muuta haittaa olotilasta ei tainnut olla ja flunssa jäi muuten sinne synnytyssaliin! Vuodeosastolle lähti terve mamma.
Tsemppiä tulevaan!