Onko asuinpaikallasi koskea?
Lähinnä Tampereen ympäristössä? Tarvitsen kuvia kirjaani koskesta, vapaana virtaavasta eikä nyt heti tule mieleen mistä löytäisin.
Kommentit (9)
Lempäälässä? Ajo-ohjeet vaikka Lempäälän keskustasta.
Tornionjoella olen itse asiassa käynyt, vähän on vaan kaukana, jos lähempääkin löytyy.
Tornio rules! Vietettiin siellä käsittämätön kesäloma joskus 20 v sitten!!! Piti heti sanomani sen paikallisen baarin nimi, mutta olen unohtanut.. joku kapteeniin viittaava se oli..
Lempäälässä? Ajo-ohjeet vaikka Lempäälän keskustasta. Tornionjoella olen itse asiassa käynyt, vähän on vaan kaukana, jos lähempääkin löytyy. Tornio rules! Vietettiin siellä käsittämätön kesäloma joskus 20 v sitten!!! Piti heti sanomani sen paikallisen baarin nimi, mutta olen unohtanut.. joku kapteeniin viittaava se oli..
Siis Kukkolankoski on Torniossa, tietty. Mutta mikä se Lempäälän kosken nimi on?
Tornionjoessa. Olisihan siinä hyvä syy tehdä valokuvausreissu hienoihin maisemiin Suomen tai Ruotsin puolelle koskea. Valokuvia on varmaan netissäkin, mutta jos omaa kirjaa teet omien valokuvien kera, niin eri asia tietysti.
Olishan se toisaalta ihana irtiotto, päräyttää junalla Kemiin ja sieltä bussilla Tornioon ihan iteksein kameran kanssa...
paikkaa, josta saisi kuvan ilman mitään rakennuksia, voimalinjoja tms?
Virtaa siis kunnolla pakkasellakin?
Siellä on mökkejä.
Kait Torniossakin joku hotla on?
Hitto kun vaivaa... mikä sen baarin nimi oli :)
t: ap
Tornionjoki