Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä sinusta on hankalinta suihinotossa? mikähän auttais?

Vierailija
19.10.2005 |

minusta on ylipäänsä hankalaa, posket tulee kipeiksi helkkarin nopeesti ja niska kanssa. ehkä mulla on väärä tekniikka. auttakaa :-)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ois kuinka hyvin pesty vehje, niin aina siinä ominaistuoksunsa, ja se limaisuus ym. Yöks!

Vierailija
2/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan spermaa, joten en halua ottaa suihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskiin alkaa sattua. Ei se nyt mitenkään ällöä ole. Ihan kivaahan se on jo siitäkin syystä kun tietää kuinka mukavalta se toisesta tuntuu.

Vierailija
4/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vaan siitä syystä, että täytyy pitää suuta niin isona ' auki' . Siitä en tykkää.

Vierailija
5/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sit kannattais hoidella hommat. mies ei opeta, sanoo vaan aina että " toi on hyvä" .

Vierailija
6/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo ihan uuvuksissa enkä jaksais enää lutkuttaa ollenkaan!! ap

Vierailija
7/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kerrotko, mitä teemme väärin ja kuinka se tehdään oikein, kiitos :)

Vierailija
8/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alansa mestari. Tai viekää miehenne Micin hoitoon! jennie.

Vierailija
9/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suu välillä sentona ja välillä taas tiiviimmin, mitään varsinaista imemistä ei tarvitse ainakaan koko aikaa. Mitä enemmän kostutat syljelläsi sitä nautinnollisempaa miehelle ja helpompaa sinulle.

Välillä jos tuntuu että ne posket väsyy niin livo kielellä kalun alapuolella olevaa vakoa joka tosi herkkö ja koskettele kiveksiä.

Tällaisia..

pie

Vierailija
10/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös, että puristat toisen käden etusormella ja peukalolla kyrvän alaosaa ja toisella hyväilet vartta kättä " pyörittäen" , imien/nuolien samalla terskaa. Välillä voi hieroa pallien alla olevaa herkkää kohtaa sormella esim. makuuasennossa. Ainakin oma mieheni pitää näistä jutuista. Toivottavasti tuli jotain uutta tietoa / apua ;)

Vierailija
11/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin ime - ei se tunnu edes aiheuttavan miehelle mitään kummempia tuntemuksia - vaan hyväilen huulilla ja kielellä (ja käsillä).

Mulla sen sijaan väsyy selkä ja pakarat siitä ylös-alas -liikkeestä. Hyvää jumppaa... :)

Vierailija
12/12 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan alkaa homma helpottaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän