Mitähän kaupantätille oli sattunut?
Olin tänään suuressa marketissa kassalla ja just mua ennen vaihtoivat myyjää. Se eka lähti ihan normaalin näköisesti pois ja toka alkoi piipata ostoksiani. Yhtäkkiä sanoi, että anteeksi mun täytyy soittaa yksi puhelu. En voinut olla kuulematta tota puhelua kun piippaili mun ostoksia siinä samalla ja se meni kutakuinkin näin (apealla äänellä):
Niin, Maija lähti tosta nyt sitten... Ihan tavallisen oloisena... Meni tupakkapaikalle päin... Viittittekö joku mennä kattomaan sitä miten se pärjää siellä...
Siis oliko tuolle kaupantätille tullut joku ikävä uutinen vai miksi kollegat häntä vahtisivat? Ei kai nyt kukaan tuollaisessa tilanteessa ainakaan kassalla joutuisi kököttämään vaan pääsisi takahuoneeseen?
Kommentit (8)
ei voi enää edes töissä käydä tai kaupassa käydä kun kaikki poikkeamat normista raportoidaan koko maailman tietoon.
tänään tiedon isänsä kuolemasta.
Isossa kauppaliikkeessä työskennellään.
Mies kuollut juuri? Lapsi kuollut juuri?
Näissä tilanteissa en ainakaan itse jättäisi työkaveria yksin.
Mun työkaveri sai ainakin tänään tiedon isänsä kuolemasta. Isossa kauppaliikkeessä työskennellään.
Saiko tiedon omaiseltaan vai esimieheltään?
silloinhan se olisi hyppinyt riemusta ja haistatellut lähtiessään asiakkaille.
curiosity killed the cat
olisit sanonut, että sanokaa maijalle terkkuja ja jaksamista. joku sille oli sattunut, pahaa ja raskasta, ja kollegat huolehti. ajatella. olispa kaikilla moisia kollegoita.
Silloin on päivä pilalla ja on pyytänyt että joku päästäisi hänet kassalta hetkeksi pois.
T. Toinen kaupantäti
Ja meidänkö nyt pitäisi tietää mitä Maijalle oli käynyt? Olitko Sellon Prismassa?