ok ruoka miehelle?
hernekeittoa ja kinkkuleipiä sekä jälkkäriksi pannaria.
Kommentit (9)
jättäis kinkut syömättä. Muuten ok. MIksi kysyt???
Harvoin ollut typerä ateria kun mies tulee töistä kotiin. Jotain saan sentään tehtyä
Mies ei voi tulla kaupan kautta ja tehdä sitten teille ruokaa kun tulee? Tai tuoda vaikka pitsat jos se on niin käsi ettei osaa kokata???
Harvoin ollut typerä ateria kun mies tulee töistä kotiin. Jotain saan sentään tehtyä
Siis vaikka olet kipeänä niin pitää laittaa miehelle töistä tullessa ruoka!?! Eiköhän se mies ihan itse osaa laittaa jos jotain haluaa... ja jos tosiaan haluat laittaa niin tuohan on todella ok ruoka, jos jotain gurmeeta alkaa vaatimaan kun olet kipeänä niin tyhmä on mieskin... ja osaa varmaan itse kaupassakin käydä jos ei kelpaa! ;)
Ihme miestenpassaajanaisia täällä... :D
mies tekee vaan niin pitkää päivää töissä ja rankkaa duunia, etten kehtaa olla tekemättä ruokaa hänelle. Hän joutuu tekemään kotonakin kaikki rankat työt mm. lumityöt yms
mies tekee vaan niin pitkää päivää töissä ja rankkaa duunia, etten kehtaa olla tekemättä ruokaa hänelle. Hän joutuu tekemään kotonakin kaikki rankat työt mm. lumityöt yms
Voi kyynel.
Pannarihan on aina hyvää ja kinkku samoin.
jos tuo ei miehelle kelpaa, niin tehköön itse paremmat ruoat! Tuskin odottaa mitään viiden ruokalajin illallista, jos tietää sinun olevan sairas.
Ei nyt tietenkään mikään kynttilöiden valossa syötävä romanttinen illallinen, muttei kai tarkoituskaan...
=)