YH:kin on ihminen
ei kaikki yh:t elä tuilla- eikä kaikki parisuhteellisetkaan---
voi että tätä av:tä- ei uskois, että ollaan sivitysmaassa...yh:t ovat ihan samanlaisia ihmisiä ja veronmaksajia kuin muutkin
eikä vie toisten miehiäkään!
Kommentit (5)
taitavat olla niitä jotka elävät kulissiavioliitossa ihan vain sen vuoksi ettei tarvitsisi yh:ksi alentua. Todennäköisesti he eivät siitä selviäisi. Itse arvosta kaikkia yh ystäviäni paljon. He ovat olleet rohkeita tehdessään sen päätöksen, että uskalsivat lähteä huonosta suhteesta.
Täällä todella välillä lukee niin ihmeellisiä stereotypioita yksinhuoltajista, etten meinaa millään itseäni niistä kirjoituksista tunnistaa.
terv. yksi yh
ei mulle tarvitse tuota vakuutella :D Mulla on sen verran itsetuntoa, että olen jopa enemmän ihminen nyt yh:na kuin avioliitossa :)
Juu ja en minäkään varattuihin koskisi, onhan noita vapaitakin...en koskaan alentuisi jakamaan miestä jonkun muun kanssa...
mistä moinen avautuminen?
Olen yh ja tiedän olevani ihminen, vieläpä ehkä keskivertoa parempikin ;)
Verojakin maksan keskivertokansalaista enemmän, varattuun mieheen en koske pitkällä tikullakaan.
Ei kaikkea kannata ottaa niin tosissaan, vaikka joku katkeroitunut soopaa selittäisikin anonyymina nettipalstalla. Väitän, että moni yh-äitejä mollaava on salaa kateellinen. Ehkä katkerakin.
Enpä voisi tämän tyytyväisempi elämääni olla - onni on olla kokonainen ihminen :)