Anopin kirjoittamassa joulukortissa oli..
ensin minun nimeni ja sitten vasta mieheni :D Uskomatonta ;)
Kommentit (18)
mieheni nimen ja lähettäjäksi ÄITI
jossa kertoi että häntä vanhainkodissa käy katsomassa tyttären vävy koirineen. Meinattiin kuolla nauruun. Koira kävi kerran ja mieheni ehkä kahdesti. Tytär ja tyttären tytär, siis minä käytiin vuoropäivinä, kaksi vuotta.
Mummo ei ollut muuten dementoitunut, mutta asiat tärkeysjärjestyksessä.;)
meillä mummo (miehen äiti) laittaa vaan poikiemme nimellä ei siis sanallakaan joulutervehdystä meille....
Sehän olisi vastoin ihan perusetikettiä, jos miehen nimi olisi ensin.
Jos se pitää sua ihan ihmisenä ja kunnon naisena?
tai sitten hän oli jotenkin loukkaantunut tuosta vierailusta ja halusi näpäyttää lehtijutussa.
Tilanteen mukaan tilanteen mukaan. Miten joku voi ottaa nokkiinsa joulukortin tervehdyksestäkin?
Vai olisiko pitanyt laittaa Rva. Virtanen?
jossa kertoi että häntä vanhainkodissa käy katsomassa tyttären vävy koirineen. Meinattiin kuolla nauruun. Koira kävi kerran ja mieheni ehkä kahdesti. Tytär ja tyttären tytär, siis minä käytiin vuoropäivinä, kaksi vuotta. Mummo ei ollut muuten dementoitunut, mutta asiat tärkeysjärjestyksessä.;)
Ja hyvä, että noin huumorilla suhtaudut ise.
jossa kertoi että häntä vanhainkodissa käy katsomassa tyttären vävy koirineen. Meinattiin kuolla nauruun. Koira kävi kerran ja mieheni ehkä kahdesti. Tytär ja tyttären tytär, siis minä käytiin vuoropäivinä, kaksi vuotta. Mummo ei ollut muuten dementoitunut, mutta asiat tärkeysjärjestyksessä.;)
...eiku hetkinen...?
VOI jessus sentään. On teilläkin elämä!
Kun pitää miettiä kenen nimi lukee kortissa ensin..
huh huh.
No eipä ole teillä ainakaan oikeita ongelmia, jos tuollainen pistää pasmat sekaisin. Hyvä kai niin?
samoin miehen sisarusten laittamissa :)
oli pelkkä miehen nimi + perhe
:DD
Aika moni miehen sukulaisistakin lähettää vain hänelle mahdollisesti lisukkeella perheineen...
perheineen. Niin minunkin sukulaiset tekee, eli laittaa minun nimeni ja perheineen.