paljonko saatte rahaa joululahjaksi?
minä saan joka joulu vanhemmiltani sen jo perinteisen 1500e.
sillä sitten ostelen lahjat kahdelle lapselle ja itselleni.
tokikaan en käytä kaikkia lahjoihin,vaan maksan myös laskuja:)
Kommentit (23)
Meillä ei kummankaan suvussa ole tapana antaa rahaa lahjaksi.
1000 e ja toivoo, että ostan sillä jotain mieleistä itselleni.
..tavaraa..tavaraa...tavaraa...ja aamen!
Hyvää joulua!!!!!!!!!!!!
Kaksi vanhempaa saavat lahjoittaa yhteensä lähes 8000 euroa kolmen vuoden aikana verottomasti.
Ja lapset saavat myös joitain satasia per nenä. Lisäksi vielä muut joululahjat.
Vanhempani ovat melko varakkaita, joten mielellään antavat rahaa lapsilleen ja lapsenlapsilleen. Samoin he saivat aikanaan rahaa vanhemmiltaan kun olivat nuorempia.
Paitsi jos miehen mummo antaa jotain. Max. 50€-100€, niinkuin jouluisin on ollut hänellä tapana antaa.
joskus saatan saada 50 e lahjakortin kirjakauppaan, ois kiva
Ei mitään tietoa, että rahaa olisi tulossa, mutta jos jostain rahaa tulee, niin se on 100 euroa koko perheelle eli 25 euroa per nokka.
enkä kyllä haikailekaan rahalahjoja.
..tavaraa..tavaraa...tavaraa...ja aamen!
Hyvää joulua!!!!!!!!!!!!
oli antanut miehelle 100e käytettäväksi kolmen lapsemme lahjoihin, katkaisi jalkansa kuukausi sitten, niin ei pääse itse kaupoille. Yleensä ei olla saatu kyllä rahaa.
käsittääkseni tänä jouluna ei ole tulossa. Mikä on hyvä asia, musta on ollut aiemminkin noloa ottaa rahaa eläkeläiseltä, kun itse käymme töissä.
Päinvastoin todennäköisesti taas tänä vuonna kannan kassillisen ruokaa äidilleni.. vaikkei itselläkään mitenkään liikaa rahaa ole :(
Mahtaakohan ap olla tottakaan tuollainen summa..mutta onnea vaan jos on. Kyllä myönnän olevani hieman kateellinenkin ihmisille, joiden vanhemmat kustantavat ties mitä jo aikuisille lapsilleen. Maksetaan esim. vauvan uudet vaunut, talvihaalareita ja muita tarvikkeita..ei meillä vaan...meillä menee rahavirta tasan toisinpäin.
Anoppi ei kuulemma enää jaksa vanhaa päätään vaivata, että mitä lapsille ja meille lahjaksi.
Kuoressa luki päällä meidän kaikkien nimet eli 2 aikuista + 3 lasta ja rahhaa oli kokonainen 50e.
Mitähän kivvaa sillä koko perheelle ostais.. JOs menis ja ostais irtokarkkeja niin että tuntuu.
...perintökin on saatu jo pari vuotta sitten. Itse annetaan kyl rahaa lahjaksi 200 e.
Ihan niinku sun viestistäs paistaisi tyytymättömyys vain 50 euroon :o Odotitko tonnia..
Anoppishan olis voinut hyvin jättää sut pois laskusta niin olisitte saanut vain 40 euroa..
Häpeäisit!
Ihan niinku sun viestistäs paistaisi tyytymättömyys vain 50 euroon :o Odotitko tonnia.. Anoppishan olis voinut hyvin jättää sut pois laskusta niin olisitte saanut vain 40 euroa.. Häpeäisit!
Olis vaan jättäny mun nimen pois kuoren päältä, niin nuo muut olis saanu jakaa sen viiskymppisen..
Oletan, että tämä oli siis mulle osoitettu..
t: se anopilta 50e perheelle saanut
Kuka mulle rahaa antais? Mies vois tietysti antaa, mutta kun meillä on yhteiset rahat, niin eipä siitä paljon iloa olisi. Ihan omilla tullaan onneksi toimeen.