Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteen huonot kaudet - normaalia?

Vierailija
19.12.2010 |

Onko tavallista, että toisen naama alkaa kyllästyttää ja tavat ärsyttää, jopa niin paljon että välillä mietin että olisin onnellisempi yksin? Toisinaan huomaan rakastavani miestä ja haluan häntä paljon, tunnen että meillä on oma juttu. Toisinaan hän tuntuu vastenmieliseltä ja yhteiselämämme ilottomalta, kun huomaan että mies ei täytä odotuksiani. Meillä ei ole lapsia, joten kaikki on mahdollista vielä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapahtuu ihan varmasti ennen 20 avioliittovuottakin. Meillä tulee ensi vuonna 20 v. täyteen, ja tällä hetkellä menee hyvin - mutta on kuluneina vuosina ollut niin ylä- kuin alamäkiäkin, ja monta hetkeä jolloin on miettinyt että mitä järkeä tässä on.

Älä luovuta! Tunteesi kuuluvat elämään, ja luultavimmin miehesi on sinulle se oikea.

Vierailija
2/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muistat varmaan ylä- mäet ja alamäet, joista pappi puhui?

Onko oletsuarvosi ollut, että kaiken aikaa on ihanaa ja kivaa? Mistä niin luulit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yleensä se arki astuu siihen uuteenkin suhteeseen. Minäkään en ole koskaan ennen ollut näin hyvässä parisuhteessa, ja vaikka välillä tuo toinen kyllästyttääkin en ihan kevyin perustein alkais uutta hakemaan. Näin syvää rakkautta toista kohtaan en ole kuitenkaan koskaan kokenut, kunnioituksesta puhumattakaan.

Vierailija
4/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ällötyksen tunteet 7 vuoden jälkeen, mutta ajattelin että menee ohi, teimme lapsia, mutta tunne ei mennyt ohi, vaan vahvistui. Sitten erosimme. Olisi pitänyt aikaisemmin tajuta.

Vierailija
5/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma normaalia, jos menee puolikin vuotta toista "inhoten"...

Vierailija
6/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma normaalia, jos menee puolikin vuotta toista "inhoten"...

Tähän asti mies on "inhottanut" mua korkeintaan viikon putkeen, mutta viime aikoina inhotuskausia on tullut useammin. Silloin toivon että minulla olisi oma kämppä mihin mennä. (Nyt vuosi yhdessä asumista takana.)

ap

Vierailija
7/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu arkeen. Jos tuo on suurin ongelma. Sitten on näitä, joilla parisuhde ei koskaan kyllästytä, mutta elämässä on muita "kivoja" jännitysmomentteja, kuten viina ja vieraat naiset.

Vierailija
8/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollanen, mulla menossa kausi et ihastun jokaiseen vastaantulijaan ja oma mies tuntuu ihan hirveeltä, mut tiedän et menee ohi parissa viikossa ja sit taas oon onnellinen et olen löytänyt miehen joka rakastaa mua ja jota mä rakastan...

Vierailija
9/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten alkoi toisen naama kyllästyttää ja erosimme.

Vierailija
10/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tämä kyllästyminen ei varmaan johdu samoista syistä kuin pitkän suhteen kyllästyminen...

ap

Vierailija
11/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä parempia kausia,mutta sitten yksi räjähdys ja koko äijä inhottaa!Suorastaan kuvottaa katsoa edes toista!Monesti miettinyt että jos toinen aiheuttaa noin suurta inhoa niin ei taida rakkaudesta olla kyse..Sinuna miettisin suhdettanne,ennenkuin teette lapsia.Tottakai suhteeseen kuuluu ala-ja ylämäkiäkin..

Vierailija
12/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pitkään sinkkuna ennen miestäni ja juurikin nuina latteina kausina mietin että pärjäisin sinkkuna edelleen. Mutta ei se sekään elämä loppujen lopuksi herkkua ollut. Meillä on paljon yhteistä ja paljon hyviä hetkiä. Miksi vaihtaisin ne sekavaan sinkkuelämään. Meille on lapsikin tulossa. Ja on ihana huomata sitten lattean kauden jälkeen kuinka paljon minä miestäni rakastankaan. Mekin ollaan oltu pian kolme vuotta yhdessä.

Vierailija
13/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin sinkku kaipasin parisuhdetta, nyt kaipaan välillä jotain muuta... Tämä on kuitenkin paras suhde mitä minulla on ikinä ollut. Mutta mistä tiedän, jos löytäisin jonkun jonka kanssa olisin vielä onnellisempi?

ap

Välillä parempia kausia,mutta sitten yksi räjähdys ja koko äijä inhottaa!Suorastaan kuvottaa katsoa edes toista!Monesti miettinyt että jos toinen aiheuttaa noin suurta inhoa niin ei taida rakkaudesta olla kyse..Sinuna miettisin suhdettanne,ennenkuin teette lapsia.Tottakai suhteeseen kuuluu ala-ja ylämäkiäkin..

Vierailija
14/14 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se aika normaalia on, mutta kun siitä ällötyksestä tulee pysyvä olotila, niin sitten ei voi enää mitään. Ja ero tuli täälläkin...olis pitänyt tehdä ratkaisu jo ennen lapsia, mutta ajattelin myös, että menee ohi...paheni vaan vuosien myötä...