Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis mitä ihmettä?

Vierailija
19.12.2010 |

Miksi noin 20-25 v miehet haluavat n. 40 vuotiasta naista? mulle tulee baarissa koko ajan ehdotuksia nuorilta miehiltä jotka haluavat löysää pimppaa ja ihanaa rajua seksiä! PS. olen 38v nainen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, oliskohan tässä niin että olet pitänyt kunnostasi ja vartalostasi hyvää huolta. Et muuten ole ainoa nainen jolta vongataa seksiä. Syy on siinä että toiset naiset ovat iäkkäämpinäkin hyvän näköisiä, sitten ja nuoriin miehiin tekee vaikutelman se että naiset ovat kokeneempia ja määrätietoisempia kun nuoret miehet. Mutta tuo mitä kirjoitit löysästä pimpsasta, niin mistä nuo pojat sen tietävät että sinulla on löysä?, vai kuvitteletko vain että sinulla on löysä, et sinä ole vielä vanha, sinulla tulee olemaan pitkä ja tyydyttävä seksielämä.M45.

Vierailija
2/4 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se katso ikää ketä kukin pitää hyvännäköisenä ja haluttavana. Itse katselen mielelläni vähän "varttuneemman" naisen perään ja olen katsellut jo pitkään (olen nyt 26). Luulen että näytät juuri siltä että olet pitänyt itsestäsi huolta, ei ikä katso väljyyttä. On paljon naisia jotka näyttää 30-45 ikäisenä paljon timmimmältä ja paremmalta (mm. pukeutuu paremmin) kuin 18-22 vuotiaat tytöt yli tiukkoine lanne housuineen. Itseä erikoisesti miellyttää varttuneemman naisen tapa sanoa asioita, se suoruus ja määrätietoisuus. Saa selvän siitä mitä nainen tarkoittaa :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret tytöt kun vaan eivät yhtään sytytä, vaikka mitä napakorua tai vilahtavaa alkkaria tai rintsikoita niin yöh.

Ovat vielä niin kokemattomia untuvikkoja ja nipo-valittajia aivan kaikesta.

Vanhempi nainen, ja vieläpä Hyvännäköinen, vie ainakin minulta jalat alta.

Se on se pukeutuminen ja ulkonäkö, huoliteltu kokonaisuus.

Ei tarvitse olla aivan trimmi, saa olla vähän masua ja rinnatkin saa vähän roikkua.

Niin monta kertaa olen todistanut tämän asian oltuani vanhemman naisen käsittelyssä, he kyllä ovat herkkuja... uuh...

M.32

Vierailija
4/4 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneempi nainen tietää mitä haluaa, eikä sitä tarvitse opettaa. Muutenkin kaikki sujuu ujostelematta ja luonnollisesti. 38 on ehkä vielä vähän nuori, mutta kumminkin jo nainen verrattuna kaksikymppiseen.