Onko lierillinen fleecehattu mummohattu?
Vai kehtaiskohan ostaa semmosen? Aprikoin sitä tuolla marketissa ja jätin hatun hyllyyn ja päätin tulla täältä kysymään neuvoa. Fredriksonin hattu on kuitenkin, jos se nyt enää nykyään mitään merkitsee.
Kommentit (7)
sanoisko isomummo, osta iso tupsupipo mikä jää silleen roikkumaan
sanoisko isomummo, osta iso tupsupipo mikä jää silleen roikkumaan
Etkö oo katsellut ympärilles? Tuollainen pipohan on just nyt nuorisolla muodissa.
tätä vois laulaa tiernapoikien tahtiin, miiitäää-ääää vääliä, mitä vääliä miiiiiiiiitääää vääääliiiiä.....
TYyli ja nuorekkuus on kiinni siitä YHDISTELMÄSTÄ joka sulla on päälläs ja miten sä sitä kannat. TOisiin takkeihin, housuihin ja kenkiin lierillinen fleecehattu sopii, toisiin taas tupsupipo.
Mun tietämiini mummot ei käytä fleecea, vaan villaa. Huovutettuna tai ei.
Se oli turhan kalliskin, yli 30 euroa.
Voi se näyttää mun päässäni vähän tyylittömältä, markettihattu kun on ja mä ene enää ole ihan teinityttö muutenkaan niin en viitsisi paljon vanhemmaltakaan näyttää. ap
Hei camoon miten pystytte lakkina käyttämään?
TAi laitamaan lapsillenne?
Verrattuna vaika merinovillaan joka tuntuu puuvillalta, mutta hengittää ja imee kosteutta tuntumatta märältä kuten villan kuuluukin :)
Mä käytin 10v sitten sellaista mustaa lierillistä huopahattua mustan villakangastakin kanssa, ja se oli nuorekas.
mutta jollekulle sopii ja toiselle ei. Ei sitä voi tietää kuin peiliin katsomalla.