Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku kehtaa ja viitsii olla likaisilla hiuksilla?

Vierailija
16.12.2010 |

Mua ihmetyttää tosi paljon yks opiskelukaveri, jolla on suunnilleen joka toinen päivä rasvaiset hiukset yliopistolla. Antaa todella epäsiistin kuvan ihmisestä, vaikka onkin tosi mukava... Mikään ei tee ihmisestä epäsiistimmän näköistä kuin rasvaiset hiukset!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen hiukset joka aamu suihkussa, enkä ole koskaan ollut rasvaisilla hiuksilla, en vaan voisi.

Vierailija
2/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rasvoittuu todella helposti. Peseminen ei auta joka päivä koska rasvoittuu lisää ja kutiaa.

Pesen joka toinen päivä, joskus joka kolmas koska hiukset rasvoittuu mitä useammin pesen niitä. Toki ne rasvoittuu muutenkin helposti ja olen kuopassa josta ei ylös pääse :)

Kaikki shamppoot on kokeiltu ja silti rasvoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisikin rasvoittumisongelmaa, niin näyttää se silti epäsiistiltä... Suosittelen kuivashampoota niinä päivänä, kun hiuksesi ovat likaiset!

Vierailija
4/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka rasvoittuu ihan sairaan nopeasti, illalla jos pesee niin seuraavan päivän iltapäivään mennessä alkaa olla kuppainen letti. Ihan järkkyä, ennen pysyi kolmekin päivää ihan siistinä, nyt pitäisi pestä joka päivä, mutta kun ei ehdi. :/

Vierailija
5/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen hiukset joka aamu suihkussa, enkä ole koskaan ollut rasvaisilla hiuksilla, en vaan voisi.

käy suihkussa kuin 2krt vko enkä pese hiuksiakaan sen useammin.

Vierailija
6/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaiset hiukset on vähiten hurja temppuni.

Vierailija
7/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ne iltapäivällä jo likaiset

Vierailija
8/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa kyttäillä toisten hiuksia? Tai olla kiinnostunut onko ne puhtaat??? Ohho.. vähän tekemistä, vai?

Vierailija
9/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivashampoota pitääkin kokeilla, koska en todellakaan ala pestä hiuksiani joka aamu...hiukset jotka on kasvoja vasten yöllä, rasvoittuvat eniten ja häiritsevät kyllä omaa esteettistä silmäänikin!

t. Pitkähiuksinen, joka pesee hiukset jokatoinen pvä.

Vierailija
10/10 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin töissä.. valitettavan usein näkee jossian ravintolassa, kahvilassa tai kaupassa työntekijällä elämääkin paskaisemmat hiukset.. siinä vaiheessa on menny ruokahalu ja kaikki muutkin halut.. En vaan voi käsittää että mikä siinä on niin vaikeeta mennä suihkuun ja pesasta pikaseen se tukka.. 5min ja thats it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi