Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä yksityisestä perhepäivähoidosta ja sen maksuista

Vierailija
15.12.2010 |

Miten yksityisen perhepäivähoitajan kanssa toimitaan?

Minulla olisi tarvetta ensi vuonna epäsäännöllisesti päivähoitoon yleensä n. 3 päivänä viikossa n. 3h per päivä.

Pitääkö yksityisellekin maksaa jokin tietty summa kuukaudessa riippumatta hoitomäärästä, vai voiko sen maksun sopia niihin tunteihin perustuvaksi?

Entä millaista tukea tuohon yksityiseen perhepäivähoitoon voi saada? Normaaliin päivähoitoon ei saada mitään alennuksia, paitsi sen puolipäivähoitomaksun tuoma alennus.

Anteeksi jos on aivan tyhmiä kysymyksiä, mutta minulla ei ole oikeastaan mitään tietoa näistä hoitojutuista etukäteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida myös kerhot.

Olisiko seurakunnalla toimintaa noille muutamille päiville?

Tai olisiko joku suvussa joka voisi katsoa lapsien perään? Hän saisi sitten pienen rahallisen hyödyn.

Vierailija
2/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi on perhepäivähoidossa yksityisen hoidon tuella.. 9 päivää kuukaudessa ja maksaa suunnilleen saman verran kun kunnallinen perhepäivähoito..

Kelalta haetaan yksityisenhoidon tukea joka menee perhepäivähoitajalle ja hän vähentää sen hoitomaksusta ja laskuttaa lopusta.. Kaikki saa ysityisen hoidontukea ja sitä saa korotettuna jos tienaa alle sen tulorajan joka on sama kuin kunnallisenperhepäivähoidon tuloraja, eli jotai 3500kai.. Ei ite saada korotettua yksityisenhoidon tukea ja meillä on hoitomaksu noin 150e/9päivää siis hoidossa.

Luulin että olis kalliimpaa muttei ainakaan täällä päin ole..

Eli itse haet ysityisenhoidon tukea kun tiedät minne lapsi menee hoitoon ja se tuki menee suoraan hoitajalle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon. Maksuista voitaisiin sopia ihan keskenämme. Saisin pikkusen lisää rahaa ja sinä saisit lapselle hoitopaikan.

Siis omien lisäksi yksi osa-aikainen hoitolapsi menisi tässä aivan loistavasti.

Vierailija
4/4 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsi on 1.5v. Taitaa olla liian pieni kerhoihin?

Mistä näitä yksityisiä perhepäivähoitajia voi löytää?