G: Kumpi loukkaa/ärsyttää enemmän, lahjaksi LIIAN iso vai pieni alusasu? :)
Tämmöinen gallup, kaikki vastaamaan, vaikka pilke silmäkulmassa.
Saat joululahjaksi mieheltäsi ihanat ja seksikkäät alushousut (tyylin saat itse päättää), mutta koko on auttamattomasti väärä. Kumpi ärsyttäisi enemmän, liian pienet vai liian isot?
"kuvitteletko sää muka, että mun pitäisi mahtua noihin...?"
"sunko mielestä mulla on näin leveä perse..."
Kommentit (10)
Mies tajuaa ostaa lahjakortteja.
Mutta kyllä se liian iso ärsyttäisi enemmän, liian pienestä tulisi vain hyvä mieli. Tuskin kukaan mies ostaa alusasuja sillä mentaliteetilla että koetas mahtua näihin ensi jouluna.
Mies tajuaa ostaa lahjakortteja.
Mutta kyllä se liian iso ärsyttäisi enemmän, liian pienestä tulisi vain hyvä mieli. Tuskin kukaan mies ostaa alusasuja sillä mentaliteetilla että koetas mahtua näihin ensi jouluna.
rintsikoissa liian isot varmaan loukkaisi enemmän, kun mielestäni minulla on liian pienet rinnat (miehestäni juuri sopivat).
Onneksi mieheni tietää, että haluan ostaa alusvaatteeni itse.
Olisin kovin tyytyväinen, jos mies kuvittelisi mun olevan S-kokoa. Jos hän taas arvelisi mun olevan L-kokoinen, niin tokihan se ärsyttäisi enemmän.
T: Kokoa M
Mutta on se silti ikävämpää saada liian isot, varsinkin kun mun tapauksessani se liian iso olisi jo kokoa XL...
Tosin onhan siinä kääntöpuolena se että pääsee kauppaan vaihtamaan ne pienempään, se osuus on mukavampi niin päin. ;)
Liian PIENET rintsikat ja liian ISOT housut ;)
koska ne kiristää ja niitä ei mitenkään voi käyttää. Isot vois ehkä vaikka pienentää itte.En kyllä loukkaantuis kummistakaan.
Koska se tarkoittaisi että minua pidetään lädenä :D Jos saisin liian pienet, olisin ihan että ai mä oon susta tosian kokoa 32 :D
harmittaisi liian isot (olen itse kokoa 70a/B eli rinnat on pienet), alkkareissa taas liian pienet (olen melko pieni kokoa 34-36, ja mieskin sen tietää, mutta liian pienistä tulis "masis" olo.
liian pienet, liian isoille voisi nauraa.