Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako olla mieskavereita?

Vierailija
14.12.2010 |

no mulla ei.. ja pari tuttua on ottanut yhteyttä ja haluaa nähdä (ihan kavereita) mutta mies ei halua että nään tuttujani.. koitan ymmärtää häntä mutta ois se kiva nähdä joskus jotakin kun kotona olen kaiket päivät

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun parhaimmista yhtävistä on mies. Aluksi oma mieheni hieman oudoksui tätä, mutta ajanmyötä ovat ystävystyneet.

Vierailija
2/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuuuuuuuuuuuuuuustasukkaisuuuuuuuus on aivan jotn liian kamalaa .

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit on kavereita ja ystävä ystäviä sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
5/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mulla saa olla. Olen ollut kyllä suhteessa, jossa ei saanut olla, mutta sepä suhde sitten kaatuikin omaan mahdottomuuteensa. Minun ystävistäni puolet on miehiä ja jos en heitä saisi tavata/heihin pitää yhteyttä, niin jo olis maailmankirjat sekasin.

Parisuhteessa olen ollut nyt varmaan 22 vuotta elämästäni ja koskaan en ole kyllä pettänyt.

Vierailija
6/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mulla saa olla. Olen ollut kyllä suhteessa, jossa ei saanut olla, mutta sepä suhde sitten kaatuikin omaan mahdottomuuteensa. Minun ystävistäni puolet on miehiä ja jos en heitä saisi tavata/heihin pitää yhteyttä, niin jo olis maailmankirjat sekasin.

Parisuhteessa olen ollut nyt varmaan 22 vuotta elämästäni ja koskaan en ole kyllä pettänyt.

Vierailija
7/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on sairautta. En ikinä katselisi moista miestä.

Vierailija
8/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisten kanssa pystyy kyllä olemaan pelkkä kaveri.

Vierailija
9/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla muutama miespuolinen hyvä kaveri, eikä se ole ongelma mun miehelle.

Oma mies tietää kyllä olevansa ainoa joka mulle siinä mielessä kelpaa ja rakastan vain ja ainoastaan häntä, joten luottaa muhun täysin. Ja ihan aiheesta.

Ikinä en pettäisi.

Vierailija
10/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mies- ja naispuoleisia ystäviä, joita näemme yhdessä ja erikseen. Naiseni käy myös kavereiden kanssa tanssi-illoissa ja tietenkin tanssii muiden miesten kanssa, paritanssista kun on kysymys. Ei siitä kannata siltoja räjäytellä, minusta ihan normaalia.

Pari kertaa molemmien kohdalla on käynyt niin, että kaveri on hieman ihastunut ja silloin pitää vaan pistää peli poikki. Se pitää itse ymmärtää tehdä ennen kuin asiat kehittyvät vakavammiksi.

Liika mustasukkaisuus ja toisen rajoittaminen tappaa suhteesta tunteet.

M41

Vierailija
11/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai odottelenko jos mies myöhemmin hyväksyy kaverini..

Vierailija
12/14 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai odottelenko jos mies myöhemmin hyväksyy kaverini..

ja sinulla on minusta oikeus tapaamiseen, mutta jos tapaat vanhan tuttusi salaa ja/tai teillä on romanttiai tunteita välillänne teet väärin, jos salaat asian ja tiedät että miehesi ei asiasta pitäisi.

Kannattaisi yrittää puhua tuo miehesi mustasukkaisuus halki. Sano hänelle että et hyväksy sitä ja että kyttääminen ja mustasukkaisuus syövät liittoa. Toivottavasti miehesi saa myös mielestäsi tavata naispuoleisia kavereitaan?

M41

Vierailija
13/14 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaverista on kyse eikä mistään salasuhteesta.

mutta miehelläni ei oikeen ole naiskavereita ja on sanonut että ei kiinnosta.

Vierailija
14/14 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos salassa tapaat näitä sun miesystäviä...

Kyllä sun pitää sen verran rehti olla, että kerrot miehellesi, että huomenna näet ko tyypin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan