mitä hittoa. oli lapsen vuoro aukaista joulukalenterista luukku eskarissa
ja poika sai lunette (siis kuukupin) pussin jossa oli kaksi muovista "timanttia". toivottavasti oli puhdas pussi. yök.
Kommentit (8)
Vai luulitko että lunette-kuukuppi on toimitettu ostajalleen likaisessa pussissa?
7-vuotias olisi ainakin ilahtunut. Aarteenetsintää rakentelis legoilla.
ei tossa ole mitään vikaa. ihmettelin vaa tota lunettepussia. sama ku kerran pienenä serkku halusi tehdä laukun sidepaketista
-ap
Ei ole koskaan ollut mitään tarvetta kuljetella kuppia, vaan laitan sen kotona käyttöön.
voisiko kyseessä olla jotain lahjoituksia eri yrityksiltä?
Esimerkiksi tässä paketissa olisi sitten Lunette-kuppien valmistajalta tullut lahjoitus ja vaikkapa paikallisesta askartelukaupalta..?
Mun mielestä on ainakin hienoa, jos yritykset lahjoittavat joitakin tuotteita tarhaan/eskariin.
Ilmeisesti teidän eskarissa eivät vanhemmat (saati sitten eskarin työntekijät) itse omista pusseistaan lahjoja joulukalenteriin osta?
Jos ette itse lahjoja toistenne lapsille osta, niin mikä on ongelmana tässä? Eiköhän kaikki joulukalenterin tavarat ole käyttämättömiä...
Mun lapseni olis ainakin tykännyt, jos sais "timantteja", vaikka vain muovisia!
musta on tosi hienoa, jos yritykset antaa lahjoja tarhaan!
mulla on lunette ja koska en sitä pussia käytä, on lapsi ominut sen omille pikkutavaroilleen. ja tykkää tosi paljon :)
josta kuka tahansa lapsi ilahtuu...