Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän 18v. ehdotti, että en panostaisi tänä vuonna kovin paljoa jouluruokiin ja lahjoihin vaan

Vierailija
13.12.2010 |

keskityttäis yhdessäoloon ja pelaamiseen jne. Puhuu niin asiaa!!! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panistaa ruokaan ja lahjoihin, niin ei voi keskittyä joulunpyhinä yhdessäoloon ja pelaamiseen? Mäolen vissiin monilahjakkuus, kun kaikki nuo luonnistuvat samana jouluna...

Vierailija
2/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko suvun, tänä vuonna vain läheiset koolla (n.10 henkilöä) ja enemmän aikaa olla yhdessä. Ja ehkä halusi hieman "armollistaa" tätä mun joulunalusaikaakin viestillään :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain lahjoja ostetaan, niin ovat tosi toivottuja ja/tai tarpeellisia.

Aikuiset saavat 1-3 lahjaa. Lapsille sitten hieman enemmän. Mutta ainakin oma lapseni saa varmasti vähemmän lahjoja kuin moni muu.

Meille ei tosiaan ole tärkeintä se määrä vaan enemmänkin laatu. Että periaatteessa panostetaan lahjoihin kuitenkin, vaikkakaan ei määrällisesti.

Ruoka on kuitenkin tärkeää. Minusta on ihanaa se kun tehdään ruoat yhdessä ja on se niistä nauttiminenkin ihan jees :D

Joulussa on ihanaa se yhdessäolo, seurata kun lapsi/lapset availee innoissaan ne muutamat lahjat. Ehkä ilostuttaa joku aikuinenkin ja nauttia yhdessä maistuvista ruoista. Tärkeintä on se ihana tunnelma.

Vierailija
4/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko suvun, tänä vuonna vain läheiset koolla (n.10 henkilöä) ja enemmän aikaa olla yhdessä. Ja ehkä halusi hieman "armollistaa" tätä mun joulunalusaikaakin viestillään :) ap

Itse tulisin hulluksi jos joka joulu, en kyllä itse suostuis noin tekemään yhtäkään joulua.

Jouluruoat pitää tehdä yhdessä. Tai ettei ainakaan yksin tarvitse tehdä. Että mä ainakin teen siskojen ja äidin kanssa.

Vierailija
5/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pakollisille" teen joulun, vaikkakin osa sukulaisista nurisee.... Tyttäreni on oikeassa, hänkin tajuaa, että nyt on aika elää vähän itselleenkin, kun pienimmät lapsetkin jo vähän isompia (nuorin 8v,). ap, lahjat jo ostettu

Vierailija
6/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panistaa ruokaan ja lahjoihin, niin ei voi keskittyä joulunpyhinä yhdessäoloon ja pelaamiseen? Mäolen vissiin monilahjakkuus, kun kaikki nuo luonnistuvat samana jouluna...

ettet ole takakireä kuin perseelle ammuttu karhu sitten kun on sen yhdessäolon aika? Monet tuollaiset "monilahjakkuudet" kun eivät osaa sittenkään relata kun sen aika on, vaan syövätkin seisaaltaan jouluruoat että ehtivät tarjoilla muille. Tiskaavat kesken lautapelin ja imuroivat koko joulun (kun on niin puhdasta niin ei ole kiva kun on murusia).