Ootteko katsoneet Ankara isäntäperhe -ohjelmaa koskaan?
Eilen satuin kattomaan tuota ja mietin aikalailla että miksi nämä länsimaiset kakarat ovat jotenkin niin itseriittoisia eivätkä kunnioita oikein mitään? Minusta on aika jännää että sen huonon käytöksen alta usein paljastuu jotain herkkyyttä ja epävarmuutta. Kuitenkin kaikki tällainen inhimillinen pitää piilottaa hirveän tarkasti ja olla "kovis".
Mun on oikeasti todella vaikea sietää itsekkäitä ja röyhkeitä ihmisiä. Miksiköhän "täkäläiset" nuoret (ja vanhemmatkin) ovat enimmäkseen sellaisia?
Kommentit (8)
joka kotonaan hyppii aikuisten silmille, huutaa, haistattelee ja hyvässä lykyssä lyö. Meillä sitä ei katsota sekuntiakaan, kokeili joskus kun oltiin vähän tutustuttu, käyttäytyy meillä ihan hyvin ja selvästi 'leimaantuu' minuun, nauttii pullan paistosta yms ja tulisi meille silloinkin kun lapseni ei ole kotona. Vähän nuorempia kuin ohjelman lapset, mutta voin tämän perusteella uskoa ohjelmaan.
että ihminen voi oppia jo yhdestä ärjäisystäkin niin sanotusti olemaan, niin viikko on ihan passeli aika. Henkilökohtaisesti kannatan kuitenkin kuukautta tai kahta.
Mun mielestä ko formaatti ei ole mitenkään uskottava. Niissä kahdessa jaksossa, jotka näin, nuoret viettivät VAIN VIIKON toisessa perheessä! Eihän todellisuudessa muutamassa päivässä mitään ihmeitä tapahdu! Aivan älytön ohjelma..
Mutta olen kyllä äimistellyt jo vuosia tätä länsimaisten nuorten käytöstä, tai pikemminkin sen puutetta!
Ohjelmaidea oli mielestäni typerä: ihanko tosiaan siinä ajateltiin tällaisella nopealla ja yksinkertaisella tavalla saada pysyvää muutosta aikaan. Jos ei, niin ohjelman ainoaksi tarkoitukseksi jäi juuri "länsimaisten kakarien" käytöksen kauhistelu.
Eipä silti, olin itsekin yllättynyt siitä, kuinka töykeästi ja epäkohteliaasti ohjelman naispuolinen teini käyttäytyi ollessaan vieraassa kulttuurissa.
katsonut kaikki jaksot mitä on näytetty. Ihan hyvä sarja, ja vaikka aika vieraassa kultturisssa on lyhyt, on se kuitenkin avannut monen (lähinnä poikien!) teinin silmiä. Koostejaksosso ainakin näyttää siltä.
Minusta ei ollut uskottava.
Ai että täykeät teinit 15v ja 17v "murtuvat" parissa viikossa ja muuttuvat lauhekeiksi ja kunnoittaviksi?
Mietin koko ajan, että onkohan annettu pitkälti valmiiksi kirjoitettu tarina käteen, tienneet, että alkuohjelmassa saa parhaat katsojaluvut, kun on oikein sika, ja sitten pitää osoittaa herkkyyttä ja näyryyttä, jotta ohjelmaformaatti täyttyy ja se saa lähetysaikaa?
mikä niissä isäntäperheissä muka niin ankaraa on..?
Nuo sinne tulevat poispilatut teinit käyttäytyvät pääasiallisesti kuin maailmanomistajat, mutta onneksi suurin osa sentään kasvaa henkisesti matkansa aikana ja näkee oman typeryytensä jälkikäteen. Ei tosin kaikki.
Niissä kahdessa jaksossa, jotka näin, nuoret viettivät VAIN VIIKON toisessa perheessä! Eihän todellisuudessa muutamassa päivässä mitään ihmeitä tapahdu! Aivan älytön ohjelma..
Mutta olen kyllä äimistellyt jo vuosia tätä länsimaisten nuorten käytöstä, tai pikemminkin sen puutetta!